2009-05-12, 10:12
Medlem
Mr-cromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOG97
Provar igen, bilden blev jätteliten i förra posten.

http://img136.imageshack.us/img136/6075/neger1.jpg

Oj verkligen vilka tuffa killar
Citera
2009-05-12, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Kan du länka till några bilder på dessa personer?

Vad är det dessa personer har gjort som får dig att hata dom? Hur som helst så känns det jävligt bra att kriminella gängmedlemmar får igen för gammal ost när de lämnat/blivit utkastade ur gänget.

http://img26.imageshack.us/img26/3093/n6395331321642093610245.jpg

Örebro ligan...
Citera
2009-05-12, 12:16
Medlem
Citat:
Provar igen, bilden blev jätteliten i förra posten.

http://img136.imageshack.us/img136/6075/neger1.jpg

Hoppas att alla förstår att övriga på bilden inte har något med det här att göra, utan att det är en tidig bild brån Johans propp-tid i Freak Brothers.(En helt vanlig skitgo hojklubb)
Senast redigerad av Felaktigt 2009-05-12 kl. 12:25.
Citera
2009-05-12, 12:39
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felaktigt
Hoppas att alla förstår att övriga på bilden inte har något med det här att göra, utan att det är en tidig bild brån Johans propp-tid i Freak Brothers.(En helt vanlig skitgo hojklubb)

Precis!! Viktigt att påpeka att Freakbrothers inte är (dom jag träffat) några 1% eller idoter (tror inte övriga inom Freakbrothers heller är annat än trevliga bikers)... Inte heller M***** i mitten har ett skit med BMC eller andra att göra. Här var det uppenbarligen en bild på en del folk från bl.a. Freakbrothers...Att sedan en av personerna gått vidare till BMC, ska inte misstolka eller misskreditera övriga personer på bilden...
Citera
2009-05-12, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Precis!! Viktigt att påpeka att Freakbrothers inte är (dom jag träffat) några 1% eller idoter (tror inte övriga inom Freakbrothers heller är annat än trevliga bikers)... Inte heller M***** i mitten har ett skit med BMC eller andra att göra. Här var det uppenbarligen en bild på en del folk från bl.a. Freakbrothers...Att sedan en av personerna gått vidare till BMC, ska inte misstolka eller misskreditera övriga personer på bilden...

Du har helt rätt. Övriga har inget med negerns bmc val att göra, och ska heller inte lastas för det. det var enda bilden jag kom på där han var med.
Citera
2009-05-12, 13:28
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Du har helt rätt. Övriga har inget med negerns bmc val att göra, och ska heller inte lastas för det. det var enda bilden jag kom på där han var med.

Förstog din tanke (just att det var enda bilden kanske) men bara så alla andra som inte kanske känner igen övriga på bilden, tar för givet att även dessa har någon form av koppling till BMC. Men då är vi ju på samma bana
Citera
2009-05-12, 14:08
Medlem
Elva pers. på Örebrobilden. Inte illa för ett chapter. Vet vi hur många som finns kvar idag av dessa glada gamänger?
Negern med färgad tuppkam såg kul ut! Sådana såg man aldrig ute på träffarna innan Bandidos kom till byn.
Citera
2009-05-12, 19:28
Medlem
Håller med föregående talare hur många är kvar? samt undarar om det finns ngn som vet vad alla på bilden heter känner bara igen Ingel, vanen som brukar stå utanför hörde jag är reggad på hyrbilshuset(vad nu det är).
Citera
2009-05-12, 20:02
Medlem
vafanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baronrojo
Håller med föregående talare hur många är kvar? samt undarar om det finns ngn som vet vad alla på bilden heter känner bara igen Ingel, vanen som brukar stå utanför hörde jag är reggad på hyrbilshuset(vad nu det är).
Stollarna i mitten är johan näf och micke klingvall,Hyrbilshuset ägs av en snubbe som heter Krus.
Vetefan varför han lånar ut bilen till det puckot ingel.
Men klinga har väl åkt ut,och snart är det förhoppningsvis lika tomt på dom övriga spånen.
Citera
2009-05-12, 22:17
Medlem
redaxegoldzs avatar
2st av dom på bilden finns inte kvar, men det finns ju nya killar också ganska gammal bild
Citera
2009-05-12, 22:54
Medlem
Lilla Johan som var så harmlös och timid
Det enda grymma med honom var ju hans tuppkam...
lite udda frisyr i hojsvängen, kommer faktist inte ihåg om jag såg honom med hjälm nångång, måste ha varit en sån där gammal spaps-hockeyhjälm som var öppen upptill. jaja, där ser man hur livet kan vända.
Citera
2009-05-12, 23:08
Medlem
Mr-cromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klapp
http://img26.imageshack.us/img26/3093/n6395331321642093610245.jpg

Örebro ligan...

Vem är snubben med svärdet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera