2026-07-31, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devildogsswe
Såg att han givit sig in i konflikt med peddohunters med lossas klubben😂 smart då han som leder det gänget är fd mc buse, kan blir rakt av spännande det här!
Pedohunters gör ett strålande jobb. Att flasha med en klubb som inte existerar kan leda till oanade konsekvenser. Hoppas personen bakom kontot tar sig en tankeställare. Om det nu är A* som nämnts vid flera tillfällen. Vad får han då ut för vinning med att hota med (BMC) till exempel? I vissa klubbar har man grundregler och dessa följs i den mån det går upp till 100% där kvinnor och barn i många fall är fredade. Nu är det tyvärr inte alla fall det är så. Olika klubbar har Olika grundregler men ändå snarlika när det gäller vissa punkter. Nu till ämnet igen. Varför skapa konflikter på nätet om nu denna person bakom Pedohunters är en fd Mc buse så borde han istället agera på annat sätt. Vill man ha uppmärksamhet så får man uppmärksamhet och tyvärr många gånger fel uppmärksamhet. Ett 1% märke är inget dom delar ut på Ica precis. Utan det är ofta år av hängivenhet som avgör om du är värd din diamant. En patch på ryggen symboliserar ett brödraskap och hängivna personer som formas med år av erfarenhet innan dom blir fullvärdiga. Sweden loggan/Landskod Kan I många fall delas ut tidigt av en klubb står oftast när hur och vad den symboliserar I Manifest/grundregel handbooken. Så håller delvis med herr Pedohunter i hans aktuella inlägg gällande Olika märken. Men från att gå från TikTok till att tigga hjälp i olika trådar på flashback är väll inte heller rätt väg att gå. Men om ni får den uppmärksamhet ni söker är jag den första som tar av mig hatten och bugar. Jag är ingen fullvärdig heller aldrig velat bli men är uppvuxen i kretsarna kring olika grupperingar så har koll på vad som gäller och visar oerhörd respekt jämtemot dessa klubbar. Har även fruktansvärt många vänner som är med i dessa. Man blir nästan tårögd när man ser dessa hot som haglar fram och tillbaka på sociala medier. Skäms på er. Ännu lägre status har dom som tigger hjälp av dessa klubbar utan att ha en susning om hur denna världen fungerar. Jag säger som alla mina vänner gör lös problemet själv och besvära oss inte vi har nog med problem och skit under naglarna ändå. Tack för jag fick framföra mina synpunkter på detta och tror att många i denna tråden håller med mig. Säkert inte alla men många. Och sympatiserar inte med pedofiler eller kvinnoboxare. Så kör inte med det kortet. Vänligen Ophantos
Citera
2026-08-03, 23:59
Medlem
Ograsts avatar
Är det samma personer som är med i ledningen för Stockholm som för ca 7 år sedan? Dvs Andre Al-Nasser, Robert Loforsen, Tommy Olsson, Ted Blomquist, Ozan Sarikaya, Jeffrey Ong, Ulf Joakim Lundberg, Aghvan Baghdasaryan, Jonas Bång, Axel Wilhén, Ahmed Mohamed, Andreas Olsson.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/bilderna-avslojar-bandidos-hemliga-liv-vill-inte-synas/
Citera
2026-08-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Är det samma personer som är med i ledningen för Stockholm som för ca 7 år sedan? Dvs Andre Al-Nasser, Robert Loforsen, Tommy Olsson, Ted Blomquist, Ozan Sarikaya, Jeffrey Ong, Ulf Joakim Lundberg, Aghvan Baghdasaryan, Jonas Bång, Axel Wilhén, Ahmed Mohamed, Andreas Olsson.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/bilderna-avslojar-bandidos-hemliga-liv-vill-inte-synas/

Måste väl skett en rotation? Robert är inte medlem längre, Håller sig inte Ozan i Turkiet, både Jeffrey Ong och Aghvan sitter väl.
Citera
2026-08-09, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Måste väl skett en rotation? Robert är inte medlem längre, Håller sig inte Ozan i Turkiet, både Jeffrey Ong och Aghvan sitter väl.

Pussluffaren Robert vill ingen ha och en tidsfråga innan han får stå för sitt kast!! Färsk information om hans adress i Norrtälje sprids lite varsom HAMNEN i Norrtälje is tha place!!!
Citera
2026-08-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixzeven67
Pussluffaren Robert vill ingen ha och en tidsfråga innan han får stå för sitt kast!! Färsk information om hans adress i Norrtälje sprids lite varsom HAMNEN i Norrtälje is tha place!!!
Är han online coach?
Citera
2026-08-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Är han online coach?

”Online coach” att folk går på hans bullshit är en gåta i sig! Han kan inget annat än att lura och manipulera folket!!! Stackars frugan som blir grundlurad på mer än ETT sätt
Citera
2026-08-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Är han online coach?

Ingen aning om han är online coach men han är PT enligt hans egna instagram så det verkar inte som att han gömmer sig längre. Om nu några vill hitta honom så lär det inte vara rocket science.
Citera
2026-08-10, 23:03
Medlem
Finns X-team fortfarande kvar eller använder man enbart supportklubborna, Bad Breed och dom där, för att växa?
Senast redigerad av rostochlok 2026-08-10 kl. 23:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in