2026-06-29, 16:01
Medlem
Vad händer då med BMC i Danmark? Måste de flytta utomlands eller bilda ny klubb eller hur löser de det där? Är alla klubbhus, emblem, västar m.m beslagtagna?
Citera
2026-07-02, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigebudet
Någon som sitter på domarna ? Eller FUPen ?

https://www.vn.se/varnamo/bandidos-avslojades-genom-hemlig-avlyssning-samtliga-doms/?fbclid=IwZnRzaASnrj1leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9p ZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEewUBKefvhx68sZE8g4x_OyEg0ZKHeld 5nU5OuIKvbC-bW6YTomNwbVIRp3q8_aem_hb2sPtfkxfF_Ez9HQ_hSZQ

Kepsen: Ro*b*n H**pan*emi bor i Hestra
Killen som räcker finger heter Jo*nh*th*n ( J*nte Wer**rstr*m bor i Rydaholm

Den första blev utkastad ifrån Växjö avdelning 2024 den andra oklart om han fortfarande är med i Växjö.

Första klassens lallare som alltid hade problem med pengar , och även skyldiga sina egna pengar och tuffa när dem har droger i systemet och gömmer sig bakom färgerna.
Fega kappvändare som hugger sina egna i ryggen om och om igen och kryper tillbaka varje gång.
Drar lögner som klart man lyssnar på och vill tro på..
Ja ungefär som resten av deras bröder eller fd i detta landet...
Citera
2026-07-09, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDA666
Kepsen: Ro*b*n H**pan*emi bor i Hestra
Killen som räcker finger heter Jo*nh*th*n ( J*nte Wer**rstr*m bor i Rydaholm

Den första blev utkastad ifrån Växjö avdelning 2024 den andra oklart om han fortfarande är med i Växjö.

Första klassens lallare som alltid hade problem med pengar , och även skyldiga sina egna pengar och tuffa när dem har droger i systemet och gömmer sig bakom färgerna.
Fega kappvändare som hugger sina egna i ryggen om och om igen och kryper tillbaka varje gång.
Drar lögner som klart man lyssnar på och vill tro på..
Ja ungefär som resten av deras bröder eller fd i detta landet...

Du verkar inte ha bra koll du..
R.H blev inte utkastad 2024, utan lämnade för bara ett litet tag sen i good standing.
J.W är fortfarande med trots han fått fängelsestraff nyligen.
Citera
2026-07-19, 12:28
Medlem
Rasmus tegel borta från 3dtad samt Lasse väs....n häktad från Jönköping xteam. Dark forest omflyttning ner till 3stad.rör på sig lite.
Citera
2026-07-22, 14:28
Medlem
Vad är L.V häktad för?🫣
Citera
2026-07-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
För mycket av amfetamin.
Tommy jarnald är med i Bandidos. han jobbar knappast på ica
Citera
2026-07-29, 15:06
Medlem
Vet ni något om Crimson NoMad MC? Verkar enbart finnas ett nyskapat TikTok-konto som är vän med en dömd barnvåldtäksman som har begått 59 sexualbrott mot kvinnor och barn. Se gädda 335 A*ron N*lsson. När jag informerade om As fruktansvärda handlingar och ifrågasatte hur de kan försvara och stå bakom ett sådant monster offentligt då blev det ett jävla liv och såklart hot om att skicka Bandidos på mig. Har de kopplingar till Bandidos? Min magkänsla säger nej eftersom ai-bilden på deras väster har ett märke som de inte bör ha dvs 1%-diamanten. Magkänslan säger starkt att det är A själv som är innehavare av kontot för att ha ett konto att hota folk med så att de blir rädda. Har prints på konversationen och allt jag har hittat om "klubben" men vet inte hur jag laddar upp det
Citera
2026-07-29, 15:18
Medlem
Personen i fråga är högst problematisk! Hotar kvinnor och barn, hotar kvinnor med bmc från lossas klubbens profil.. Finns ingen riktig MC som tar i en dömd pfil med tång ens! Att han ens har mage att använda en 1%... Han är en av dom värre pdf
Citera
2026-07-29, 15:29
Medlem
Såg att han givit sig in i konflikt med peddohunters med lossas klubben😂 smart då han som leder det gänget är fd mc buse, kan blir rakt av spännande det här!
Citera
2026-07-29, 17:23
Medlem
Senaste domen han har gick han på pensionärer och hotade med pistol samt bmc, och att han hade stort "våldskapital" står det i protokollet
Citera
2026-07-31, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkempathsiren
Vet ni något om Crimson NoMad MC? Verkar enbart finnas ett nyskapat TikTok-konto som är vän med en dömd barnvåldtäksman som har begått 59 sexualbrott mot kvinnor och barn. Se gädda 335 A*ron N*lsson. När jag informerade om As fruktansvärda handlingar och ifrågasatte hur de kan försvara och stå bakom ett sådant monster offentligt då blev det ett jävla liv och såklart hot om att skicka Bandidos på mig. Har de kopplingar till Bandidos? Min magkänsla säger nej eftersom ai-bilden på deras väster har ett märke som de inte bör ha dvs 1%-diamanten. Magkänslan säger starkt att det är A själv som är innehavare av kontot för att ha ett konto att hota folk med så att de blir rädda. Har prints på konversationen och allt jag har hittat om "klubben" men vet inte hur jag laddar upp det

Rättelse A*on Ni*so* är gädda 336 på Dumpen han har gått under namn som D*N M*RTE*SON och Da*i Ni*sso* också. Han är även innehavare till profilen Ca*e C*rso på TT med.
Citera
2026-07-31, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devildogsswe
Såg att han givit sig in i konflikt med peddohunters med lossas klubben😂 smart då han som leder det gänget är fd mc buse, kan blir rakt av spännande det här!
Har du något belägg för att en fd mc buse leder gänget? Och vem skulle denna fd mc buse vara isf? Finns det information gällande denna person är generellt intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in