Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Vet inte om du missade min fråga till dig men kör en reminder 
För enkelhetens skull så ska jag ställa den på ett annat sätt.
Baserar du dina fakta om att alla bmc och ha är kriminella på ett tjuvat öra när clark kvittrade om nyrekrytering?
Har du träffat alla inom bmc och fått veta deras yrkes status?
Vad tror du uppnås med att kriminallisera en organisation?
Vilka villkor ska uppfyllas i din mening för att en klubb ska betecknas som kriminell?

För enkelhetens skull så ska jag ställa den på ett annat sätt.
Baserar du dina fakta om att alla bmc och ha är kriminella på ett tjuvat öra när clark kvittrade om nyrekrytering?
Vilka villkor ska uppfyllas i din mening för att en klubb ska betecknas som kriminell?
Nu kommer du hugga av mig bena, men det får jag ta!
Jag har inte träffat alla inom bmc, har träffat några stycken. Mina påståenden baseras inte på det jag hört Clark ta upp.
Jag vågar påstå att 99% inom Bandidos är kriminella, finns säkert de som har jobb vid sidan om klubben, betyder det att de är reko laglydiga medborgare då? Nja tveksamt. Bmc är ingen vanlig mc-klubb för laglydiga motorcykel intresserade.
Egentligen inte mycket, mer än att man skjuter på problematiken. Men det gör livet lite svårare för de som är med i dessa organisationer.
Se även mina inlägg från imorse, har nämnt lite där som kan relateras till den här frågan så slipper jag ta det igen.
Måste få fundera lite på det här, återkommer med svar senare.