2012-02-17, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Nej det skall vara OBJEKTIVA. Jag håller mina personliga värderingar och känslor utanför och ser helt OBJEKTIVT på det och därefter försöker vara så opartisk som möjligt.

Min PERSONLIGA och väldigt SUBJEKTIVA åsikt hade varit att Andreas är ett värdelöst as som ska låsas in i en liten bur utan några som helst möjligheter till studier eller något annat och dagligen misshandlas och torteras tills han dör. För att sedan styckas och bli grismat.

Kan du se skillnaden?

Ja, du har en poäng där. Men du kunde i alla fall motvilligt säga att du tyckte det var hyfsat bra att utnyttja sin strafftid till att plugga.
Citera
2012-02-17, 08:37
Medlem
Mesmeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
en polare till mig är med i ett känt mc gäng. han satt inne för mord och rån.väl inne på kåken pluggade han till läkare och fick jobb 3 dar efter sin muck anställning som läkare direkt. så det finns grymma resurser även om man sitter på kåken

Antar att du är ironisk men bara för att ingen ska bli lurad så påpekar även jag att detta en lögn. Läkarutbildningen har obligatoriska moment större delen av utbildningen. Ej möjligt att studera på distans eller att ändra studietakten såsom på vissa andra utbildningar.

Men vad gäller AOs studier är det naturligtvis en bedrift även om allt är relativt.
Senast redigerad av Mesmero 2012-02-17 kl. 08:52.
Citera
2012-02-17, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesmero
Men vad gäller AOs studier är det naturligtvis en bedrift
Känner du till något motsvarande i svensk kriminalhistoria?
Citera
2012-02-17, 08:58
Medlem
Mesmeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Nej.
Citera
2012-02-17, 09:37
Bannlyst
Citat:

Skämtar du? Du leker besserwisser här-Det finns många välutbildade på svenska fängelser, det är inte ovanligt att folk som sitter långa tider hinner med flera tunga utbildningar. Du vet ingenting om svenska fängelser, men du snokar friskt omkring här, är du snut? Olle Liljegren själv kanske Eller är du bara nyfiken till din personlighet?
Citera
2012-02-17, 09:53
Bannlyst
Citat:
Och du vet ingen golbög som gått från OMC till BMC

Det här är ett exempel på din snokningsteknik, du försöker provocera fram uppgifter. Ingen har gått från OMC till BMC eller från HA till BMC, utan bara såna som blivit utslängda från dom klubbarna har gått till BMC. Alltså är det en utslängd OMC som är golbög som har gått till BMC. Vem det är får du ta reda på själv din jävla snok
Citera
2012-02-17, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKain
Skämtar du? Du leker besserwisser här-Det finns många välutbildade på svenska fängelser, det är inte ovanligt att folk som sitter långa tider hinner med flera tunga utbildningar. Du vet ingenting om svenska fängelser, men du snokar friskt omkring här, är du snut? Olle Liljegren själv kanske Eller är du bara nyfiken till din personlighet?
Hitta då någon som gjort en liknande bedrift. Att göra det 3 gånger så snabbt.
Citera
2012-02-17, 11:36
Medlem
Citat:
Det här är ett exempel på din snokningsteknik, du försöker provocera fram uppgifter. Ingen har gått från OMC till BMC eller från HA till BMC, utan bara såna som blivit utslängda från dom klubbarna har gått till BMC. Alltså är det en utslängd OMC som är golbög som har gått till BMC. Vem det är får du ta reda på själv din jävla snok
Fel, det finns HA-medlemmar som patchat över.

Du visste alltså inte det om han i OMC, som jag befarade alltså.
Citera
2012-02-17, 12:43
Bannlyst
Citat:
Fel, det finns HA-medlemmar som patchat över.

Du visste alltså inte det om han i OMC, som jag befarade alltså.

HA medlemmar som patchat över till OMC eller BMC? Utomlands menar du då? Men nu var det givetvis i Sverige vi diskuterade, eller försöker du spela dum? Jag har aldrig påstått att du är dum. Din provocerande snokningsteknik kan du köra med nån annan, jag tänker ändå inte ge dig namnet på golbögen, du är ju golbögslover och kommer tycka att det är en kanon värvning. Lycka till med att ta reda på namnet Snoken.
Citera
2012-02-17, 14:34
Medlem
Citat:
HA medlemmar som patchat över till OMC eller BMC? Utomlands menar du då? Men nu var det givetvis i Sverige vi diskuterade, eller försöker du spela dum? Jag har aldrig påstått att du är dum. Din provocerande snokningsteknik kan du köra med nån annan, jag tänker ändå inte ge dig namnet på golbögen, du är ju golbögslover och kommer tycka att det är en kanon värvning. Lycka till med att ta reda på namnet Snoken.
Jag menade det jag skrev. Mer konkret är jag inte när du påstår dig veta en övergång från OMC till BMC, men sedan blev det tyst.
Citera
2012-02-17, 15:14
Bannlyst
Citat:
Jag menade det jag skrev. Mer konkret är jag inte när du påstår dig veta en övergång från OMC till BMC, men sedan blev det tyst.

Nej Snoken, än en gång inte en övergång från OMC till BMC, det handlar om en fd OMC som blivit utslängd från OMC (en sån som du gillar, en golbög) som BMC har tagit in, alltså inte en övergång. Försöker du spela dum nu igen?
Citera
2012-02-17, 16:18
Medlem
Citat:
Nej Snoken, än en gång inte en övergång från OMC till BMC, det handlar om en fd OMC som blivit utslängd från OMC (en sån som du gillar, en golbög) som BMC har tagit in, alltså inte en övergång. Försöker du spela dum nu igen?
Finns ingen sådan och det vet du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in