Citat:
Ursprungligen postat av scharpschutze
Jag har lite att fråga om som är speciellt riktat till anställda på McDonalds eller som har arbetat där.
Jag och ett gäng polare stack in till den lokala "donken" härom natten (ca halv 2). Min käre vän beställde en Cheeseburgare naturell. Han förklarade tydligt att han endast ville ha bröd, ost och köttet. "Visst", svarade tjejen i kassan. "Det tar en liten stund att göra den men jag kommer ut med den". Det borde påpekas att det inte var någon kö alls och endast ett fåtal i restaurangen. Vi gick och satte oss och mycket riktigt kom tjejen ut med cheeseburgaren på en bricka. Notera även att det var någon form av markering på hamburgaren (Antar att det var för att den var naturell?). I vilket fall tog han bort pappret och upptäckte att den inte alls var naturell. Lök, gurka, senap, ketchup(eller vad det nu är) fanns på den. Vi var dock för trötta för att orka debattera med personalen.
I ett annat fall åkte vi "Mcdriven" och beställde mat, då en tjej i bilen ville ha två naturella hamburgare. Sedan när vi hade fått maten upptäckte vi att det inte fanns några naturella hamburgare, endast två vanliga. De sa till och med i luckan att vi skulle parkera bilen för det skulle ta lite tid att göra klart maten.
Har även hänt mig ett par gånger att man inte alls får den specialhamburgaren man vill ha.
Så vad är det för fel på McDonalds egentligen? Är ni för lata och inte orkar göra speciella eller vad är det?
EDIT: Någon annan som har liknande händelser att berätta om?
Det har faktiskt aldrig hänt mig. Jag beställer alltid naturella cheese-burgare...
Taskigt att du råkat ut för flera såna missar. Det låter ju inte som om de är lata. Snarar att de överarbetar och ger dig mer än du vill ha!

hähä
Det har däremot hänt på endel vanliga restauranger att man åker på en hamburgare med allt, när man specifikt sagt "bara bacon och ost på hamburgaren tack".