2011-06-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pader piggelin
För nån vecka sen var jag på mc donalds och köpte ett 20-pack Chicken mc' nuggets.

Hann bara ta 1 enda tugga innan jag stoppades av ett stort ben som befann sig rakt igenom hela nuggeten.

Jag gick och lämnade tillbaka skiten och fick en ny valfri meny.

Lätt att vara efterklok men jag skulle givetvis sparat den för det här läget.

Tänker skicka ett brev till Mc donalds och kräva dem på väldigt många rabatt/fri kuponger.

Argument för det här i mejlet:
- Jag har aldrig mer lust att äta Nuggets, vare sig från Mc donalds eller någon annanstans, blir äcklad av tanken.

- Jag har bild bevis på att det här stämmer, och om dom inte uppfyller mina krav så tänker jag skicka runt bilden på nätet och till tidningar runt om i hela landet.

Vad mer behöver jag ta med i det här mejlet? Vad och hur mycket bör jag kräva av dem?

Tack!

Förstår att du blir sjukt äcklad av ett ben i nuggeten. Livet är fan bara emot en ibland!
Fick brosk i en mamma scans köttbullar igår. Kan aldrig mer äta det!
Ska skriva ett arg brev till dom! Bild har jag också!
Citera
2011-06-12, 06:57
Medlem
GlennGlenns avatar
Vem fan i helvete kom på den jävla fitt idén med att införa frukost på McDonalds? Beställde precis en äcklig jävla toast och det kan varit bland det äckligaste jag ätit i hela mitt liv. Två upp och nedvända toppbröd med två äckliga ostskivor och en skinkbit i. Det gick fan inte att äta fanskapet. Tog tillbaka pengarna för skiten och köpte en kabonaso(?)korv på statiol. Nästan lika äcklig den fast för tredubbla priset(vanlig korv kostade 16 men denna kostade upp mot 30). Deb var fan nästan lika äcklig den, men iallafall ätbar.

Varför i helvete införde de den skiten på mc? Vill de inte ha kunder eller vad fan är grejen? Varför är snabbmat i sverige så jävla äcklig om man jämför med t.ex. Italien? Fyfan asså... Jag hoppas att jag aldrig återvänder till mcdonald...
Citera
2011-06-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGlenn
Vem fan i helvete kom på den jävla fitt idén med att införa frukost på McDonalds? Beställde precis en äcklig jävla toast och det kan varit bland det äckligaste jag ätit i hela mitt liv. Två upp och nedvända toppbröd med två äckliga ostskivor och en skinkbit i. Det gick fan inte att äta fanskapet. Tog tillbaka pengarna för skiten och köpte en kabonaso(?)korv på statiol. Nästan lika äcklig den fast för tredubbla priset(vanlig korv kostade 16 men denna kostade upp mot 30). Deb var fan nästan lika äcklig den, men iallafall ätbar.

Varför i helvete införde de den skiten på mc? Vill de inte ha kunder eller vad fan är grejen? Varför är snabbmat i sverige så jävla äcklig om man jämför med t.ex. Italien? Fyfan asså... Jag hoppas att jag aldrig återvänder till mcdonald...
Gör inte det så är du vänlig!
Citera
2011-06-13, 16:11
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGlenn
Vem fan i helvete kom på den jävla fitt idén med att införa frukost på McDonalds? Beställde precis en äcklig jävla toast och det kan varit bland det äckligaste jag ätit i hela mitt liv. Två upp och nedvända toppbröd med två äckliga ostskivor och en skinkbit i.
Det är snarare likt mjukost, både till konsistens och smak.
Citera
2011-06-23, 01:45
Medlem
Omtanksams avatar
Herre jävlar, till slut fick kunderna rätt
Hot chili-dippen är tillbaka!, nu går det ju att börja äta där igen.
Citera
2011-07-02, 13:46
Medlem
Vad FAN händer på McDonalds i Nordstan i Göteborg?

Jag har alltid varit en flitig besökare och kund hos donken världen över. Smått förälskad i deras mat. Men igår gick min kärlek över i förvåning och förtvivlan. Jag och min kompis från stockh hade varit på Maiden på ullevi. Efter konserten var vi hyfsat hungriga och det enda bra käket nära oss var donken. Vad som väntade var helt efterblivet. Vi gick in på donken vid nordstan i centrala GBG igår kväll vid 2330 och bevittnade ett helvete. Inne i restaurangen finns det ca 10 kassor, alla var bemannade, vilket inte var så konstigt efter en så stor konsert. Det fanns 1-2 personer i kö på varje kassa. Det hade kunnat gå lugnt till, alla kunde fått sin mat och gått hem. Istället fanns det bredvid varje kassör en medarbetare som slängde fram maten, 2 himmler som sprang runt, skrek och manade på sina arbetare. Alla som stod i kassan skrek "LEDIG KASSA, LEDIG KASSA, LEDIG KASSA om, om och jävla om igen. Det kändes som nazister ägde restaurangen och ville drilla sina jävla nazikassörer. Vad FAN handlade det om?

Vet någon varför eller hur de tänker när ALLA drillas till att skrika sönder hela butiken? Någon som jobbar där på kvällen eller känner någon som jobbar där? Finns detta fenomen på andra donken i Sverige eller har vi inte sådant därhemma i Sthlm? Nån som kan förklara detta?!?
Citera
2011-07-02, 14:02
Medlem
charliecokess avatar
Låter som om det var en väldigt effektiv restaurang, precis som det ska vara.

Önskar det var så här... Oftast får man vänta 5-15 på sitt fyllekäk, även om det är 4 cheeseburgare.
Citera
2011-07-02, 14:10
Medlem
OffensiveShits avatar
Låter som en vanlig mcdonalds restaurang..vad är problemet? Vill du slippa skriket får du väl köra drive thru.
Citera
2011-07-02, 14:16
Medlem
Det handlar inte om vanlig donken stress. Detta var helt jävla outhärdigt. ALLA stod och skrek, skrek mot gästerna. Det har jag aldrig varit med om. Kunde inte vara därinne i en sekund till.
Citera
2011-07-02, 14:16
Medlem
Revejs avatar
Låter som du hallucinerat, hur ska det bli 10 kassor öppna med 1 person i kö till varje.. Testa MAX nästa gång.
Citera
2011-07-02, 14:43
Bannlyst
Det finns väl bara två McDonalds i Nordstan, varav den ena är jätteliten precis vid ingången från Centralstationen, den andra är stor men den har inte fler än 6 kassor?

De hade kanske haft väldigt mycket folk innan du kom(eller var på väg att få väldigt många eftersom många från konserten var potentiella köpare) och ville då det effektivt?

Jag gick faktiskt förbi där strax efter att konserten var slut men såg inget särskilt, kan också säga att det är lugnt där vanligtvis så oroa dig inte för detta var antagligen bara en engångsföreteelse.
Citera
2011-07-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Det finns väl bara två McDonalds i Nordstan, varav den ena är jätteliten precis vid ingången från Centralstationen, den andra är stor men den har inte fler än 6 kassor?

De hade kanske haft väldigt mycket folk innan du kom(eller var på väg att få väldigt många eftersom många från konserten var potentiella köpare) och ville då det effektivt?

Jag gick faktiskt förbi där strax efter att konserten var slut men såg inget särskilt, kan också säga att det är lugnt där vanligtvis så oroa dig inte för detta var antagligen bara en engångsföreteelse.
Finns 3!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in