Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-06, 03:47
  #2617
Medlem
lowlifegypsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloi
Fast nu ar det ju med pommes och lask.

Bara bic macen i sig är 500 kalorier.
Så det är bara en tusing där, sen runt 300 kalorier i en pommes.
äh det är väl runt 2000 kalorier i 2 st big mac och co.

Same shit som att äta en fet pizza
Citera
2012-05-06, 04:47
  #2618
Medlem
Lekes avatar
Varför gäller detta bara folk som jobbar på donken? Två Big Mac känns inte som så mycket. Ta fyra eller så så kan börja snacka.
Citera
2012-05-06, 05:52
  #2619
Medlem
glois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leke
Varför gäller detta bara folk som jobbar på donken? Två Big Mac känns inte som så mycket. Ta fyra eller så så kan börja snacka.
Det ar sant, jag kan bestalla tva pizzor med. Ar detta nagot som folk uppmarksammar?
Citera
2012-05-06, 07:01
  #2620
Medlem
Även om du köper två big mac-menyer så sitter väll ändå inte Mcdonalds personalen och kollar på när du äter.
Citera
2012-05-06, 08:17
  #2621
Medlem
gulaLejonets avatar
en dubbel-bigmac är väl inte så ovanligt att äta? har TS aldrig varit riktigt hungrig?
Citera
2012-05-06, 08:19
  #2622
Medlem
baramejs avatar
Om du nu skäms över dina matvanor så ta med maten hem och ät där.
McDonald´s personal vet ju inte om i fall du går hem och äter allt själv, eller om du köper till ytterligare en person.
Citera
2012-05-06, 09:34
  #2623
Medlem
Nej, ingen skulle bry sig. Finns folk som beställer dubbelQP med två extra kött (drygt 450gram), plusmeny och en massa annat vid sidan om. Det känns väl lite nasty men vafan jag bryr mig inte. Vill de lägga ett par hundra på en måltid på mcdonalds så är väl inte det mitt problem, de betalar min lön.
Citera
2012-05-06, 09:49
  #2624
Medlem
grovsmides avatar
Megamenyn är väl två Big Mac? Hur som helst inget att reagera anmärkningsvärt åt, McD anställd eller ej. Två pizzor däremot är nice, samma med två dagens på lunch-haket, det skulle man reagerat på så kör på det så får du känna dig lite unik.
Citera
2012-05-06, 09:53
  #2625
Medlem
Tjollepelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarStruck
Nej, ingen skulle bry sig. Finns folk som beställer dubbelQP med två extra kött (drygt 450gram), plusmeny och en massa annat vid sidan om. Det känns väl lite nasty men vafan jag bryr mig inte. Vill de lägga ett par hundra på en måltid på mcdonalds så är väl inte det mitt problem, de betalar min lön.

Förlåt för OT: Kan man göra "specialbeställningar" på donken så? Alltså typ "dubbel QP", "Extra kött", "dubbel bigmac"?
Citera
2012-05-06, 09:59
  #2626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjollepelle
Förlåt för OT: Kan man göra "specialbeställningar" på donken så? Alltså typ "dubbel QP", "Extra kött", "dubbel bigmac"?
I teorin kan du beställa vad du vill, men det kostar därefter.
Citera
2012-05-06, 10:18
  #2627
Medlem
2 big mac är väl nästan standard att beställa av tjockisarna i Usa
Citera
2012-05-06, 10:37
  #2628
Medlem
drlinkps avatar
På Burger King sålde vi nattetid rätt gott om "Megatyskar", en Big King XXL med 10 kött istället för 2st, skitlätt att merförsälja. Särskilt på natten till macho-killar med kvinnligt sällskap... Dock aldrig under mina nästan två år sett någon käka upp en sån meny, kanske mest för att det blir så ohyggligt kladdigt.

Beställ en Megatysk mitt på dagen och käka upp den så lovar jag att folk kommer att snacka om dig, två BM o Co. är inte mer än de flesta killar skulle kunna käka... Ingen bryr sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback