Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-02, 18:33
  #1393
Medlem


Undrar om vi var på samma McDonalds? Fanns knappt inga tillbehör alls. Tog mig friheten att öppna skåpen under och plocka på mig servetter och sugrör. Så ska det inte behöva vara! Men oftast finns det ju tyvärr för lite personal för att allt ska flyta på bra. Snålhet från cheferna som inte uppskattar sin personal för fem jävla öre. Ändå slet man där dag in och dag ut. Men, som jag skrivit tidigare - en bra erfarenhet.
__________________
Senast redigerad av OregF 2011-01-02 kl. 18:35.
Citera
2011-01-02, 20:39
  #1394
Medlem
Den mest oseriösa personalen jag vart med om var på Mcdonalds i Ljungby där personalen sprang efter varandra och slogs på skoj. Lite komiskt faktiskt.

Men man blev lite halvsur när man väntat på sina nuggets i 20 minuter. Tur att det stod en någorlunda seriös i personalen när jag förklarade att jag väntat i 20 minuter på min mat så jag fick det gratis. Så jag var rätt nöjd, en gratis måltid och ett besök på en djurpark samtidigt
Citera
2011-01-02, 20:40
  #1395
Medlem
Patrick-Batemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Är El Maco verkligen så underbar som man vill få den till att vara?

Nej fyfan. Jag har käkat den fyra gånger i mitt liv på fyra olika McD. Tre gånger har jag spytt och en gång blev jag bara illamående. Värt att nämna är att min mage brukar tåla det mesta men El Maco går bara inte
Citera
2011-01-04, 17:08
  #1396
Medlem
Går det och be om den där kryddpåsen för några kr om man beställer typ något litet som lilla menyn eller nåt?
Citera
2011-01-04, 19:03
  #1397
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jay.Jay
Går det och be om den där kryddpåsen för några kr om man beställer typ något litet som lilla menyn eller nåt?

Jag köpte 10st påsar utan att handla något annat för typ 5år sen. Jag sa att jag inte behövde själva "skaka-påsen" utan bara kryddorna. 3:- styck.

Möjligen att dom tar 5:- i dagsläget. Bara att fråga.
Citera
2011-01-04, 19:36
  #1398
Medlem
-japp-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OregF


Undrar om vi var på samma McDonalds? Fanns knappt inga tillbehör alls. Tog mig friheten att öppna skåpen under och plocka på mig servetter och sugrör. Så ska det inte behöva vara! Men oftast finns det ju tyvärr för lite personal för att allt ska flyta på bra. Snålhet från cheferna som inte uppskattar sin personal för fem jävla öre. Ändå slet man där dag in och dag ut. Men, som jag skrivit tidigare - en bra erfarenhet.

Hehe, ja vem vet? Var du i Dalarna?
Citera
2011-01-05, 14:20
  #1399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Jag köpte 10st påsar utan att handla något annat för typ 5år sen. Jag sa att jag inte behövde själva "skaka-påsen" utan bara kryddorna. 3:- styck.

Möjligen att dom tar 5:- i dagsläget. Bara att fråga.

3:- kostar det om man ska få en extra krydda med påse.
Citera
2011-01-05, 16:55
  #1400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -japp-
Hehe, ja vem vet? Var du i Dalarna?


Vilken då? Borlänge? Falun? Hedemora?
Citera
2011-01-05, 19:29
  #1401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -japp-
Hehe, ja vem vet? Var du i Dalarna?

Haha, nej knappast.
Citera
2011-01-08, 02:19
  #1402
Medlem
Vart är El Nachon?:/ finns ju inget godare..
Citera
2011-01-11, 17:27
  #1403
Medlem
AhnenErbes avatar
Saknar också nachotallrikarna med salsa och smält ost man brukade göra efter stängning...
Citera
2011-01-30, 15:59
  #1404
Medlem
runds avatar
Har det fortfarande kvar team boxen med mcnuggets ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback