Flashback bygger pepparkakshus!
2008-06-02, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Nej.

Att använda engelska uttryck tyder på god edukation samt ett vältravelerat sinne.
Tyvärr är det ny min herre som har gjort ett fool av sig själv.
Det har jag också läst i nån kvällsblaska. Jag håller inte med, låter bara löjligt när man blandar svenska och engelska, särskilt när det inte finns någon anledning. Som "fucking" som är så populärt att säga nu, typiskt stockholmssyndrom?
Citera
2008-06-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mango Chutney
Lilla gubben, blanda inte in engelska uttryck när det finns svenska alternativ. Det blir bara löjligt, läs igenom vad du skrivit nästa gång så slipper du göra bort dig.

Hellre använda engelska ord än att vara besserwisser
Citera
2008-06-04, 14:26
Medlem
Schloooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AddeColciago
Hur är det en dålig nyhet?

Eller menar du att det är hemskt att Oldsberg byter kanal och kanske riskerar framtida På Spåret-avsnitt?

Nej, jag syftade mer på att Ingvar Oldsberg är så tråkig att jag hellre kollar på färg som torkar.
Citera
2008-06-04, 16:26
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schloook
Nej, jag syftade mer på att Ingvar Oldsberg är så tråkig att jag hellre kollar på färg som torkar.
Vad hos honom tycker du är tråkigt?

Jag tycker han alltid får fart på programen han är med i. Han har nästan alltid ett gott humör och är väldigt sympatisk.
Ingvar O den perfekta programledaren enligt min åsikt.
Citera
2008-06-19, 14:03
Medlem
Schloooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Vad hos honom tycker du är tråkigt?

Jag tycker han alltid får fart på programen han är med i. Han har nästan alltid ett gott humör och är väldigt sympatisk.
Ingvar O den perfekta programledaren enligt min åsikt.

Han är bara genomtråkig, har aldrig skrattat åt honom. Ingvar Oldsberg passar bra i program som På spåret, Antikrundan osv där det inte behövs bra humor för att programmet ska lyckas. Men Ingvar + F&F är ingen vacker ekvation, det här kommer inte sluta väl.
Citera
2008-06-19, 14:18
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schloook
Han är bara genomtråkig, har aldrig skrattat åt honom. Ingvar Oldsberg passar bra i program som På spåret, Antikrundan osv där det inte behövs bra humor för att programmet ska lyckas. Men Ingvar + F&F är ingen vacker ekvation, det här kommer inte sluta väl.
Mjaa jag kan nog inte hålla med om det.
Titta bara när han var med i Ett Herrans Liv, där fungerade den kombinationen väldigt väl.

Det återstår väll att se hur programet blir, har höga förväntningar iaf!
Citera
2008-07-06, 23:48
Medlem
snabbmats avatar
Kommer säkert vara en såndär japansk gameshow grej.
Citera
2008-09-07, 23:15
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
Kommer säkert vara en såndär japansk gameshow grej.
Jag har nu set programmet och kan säga att de inte kommer var japansk gameshow över de hela, utan kanska så underhållande program
Citera
2008-09-07, 23:58
Medlem
sofungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freedom291
Jag har nu set programmet och kan säga att de inte kommer var japansk gameshow över de hela, utan kanska så underhållande program

Jag var på inspelningen (som slutade kl 03:30 i fredags natt) och hoppas att de lyckas fånga stämningen i studion även i det redigerade färdiga programmet.
Som kuriosa kan nämnas att till sista delavsnittet (det som sänds på torsdag) delades det ut obegränsat med gratis flasköl till publiken. Och så var som sagt klockan runt 03, så publiken var rätt... berusade
Citera
2008-09-08, 00:08
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofung
Jag var på inspelningen (som slutade kl 03:30 i fredags natt) och hoppas att de lyckas fånga stämningen i studion även i det redigerade färdiga programmet.
Som kuriosa kan nämnas att till sista delavsnittet (det som sänds på torsdag) delades det ut obegränsat med gratis flasköl till publiken. Och så var som sagt klockan runt 03, så publiken var rätt... berusade
samma här, men vi borde ha fått något mer en massa öl tycker jag, shit vi var ju där i 8 timmar:-P
Citera
2008-09-08, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freedom291
samma här, men vi borde ha fått något mer en massa öl tycker jag, shit vi var ju där i 8 timmar:-P

Vad fick du punga ut för biljetten dit?
Citera
2008-09-08, 09:40
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Vad fick du punga ut för biljetten dit?
zero
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera