2008-09-11, 15:29
Bannlyst
Håkan Roswall är lik en viss bimbo hallåa på TV4:
http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa..._729_488_1.jpg
Citera
2008-09-11, 15:57
Medlem
reborns avatar
Nej han är Luke (O.C) och Stifflers lovechild!

http://www.theocshow.com/wallpapers/luke_1024x768.jpg http://www.americanpie.fr/contenu/pe...iamScott_3.jpg
Citera
2008-09-11, 16:08
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Håkan Roswall är lik en viss bimbo hallåa på TV4:
http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa..._729_488_1.jpg

Ha ha tänkte också på det.
Citera
2008-09-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnasius
Citat:
Ursprungligen postat av Jables
Filips fullkomligt överlägsna seger i "ansiktsigenkännings"-grenen var ganska imponerande.

jag kände fan inte igen många ansikten, och gjorde jag det kom jag kanske bara på deras rollers namn osv. Vilken sinnessjuk förmåga han verkar ha att komma ihåg faces

Instämmer. Jag tror jag prickade in 3 stycken eller något liknande
Senast redigerad av Jables 2008-09-11 kl. 16:32.
Citera
2008-09-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutagnäll
Riktigt B-program. Det enda som gör att det inte är helt uselt är faktumet att Fredrik och Filip är med, även fast de inte är på topp längre är de ändå ljusår roligare att se på än de flesta andra.

Dåliga sidor:
  • Programmets längd. En timme + reklam är alldeles för långt. En timme total tid (dvs. ca 40 min + reklam) hade räckt, speciellt med tanke på att de sänder tre avsnitt i rad.

Jag tankade och såg gårdagens program, dvs utan reklam, och då var det bara 40min. Var det ett kortare program igår eller har de verkligen så mycket reklam?

Håller med alla andra om att Oldsberg förstör programmet. Det verkar som att han måste dra ut på varje ord för att komma på vad han ska säga sen och ändå lyckas han sällan säga något vettigt.
Citera
2008-09-11, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dexz
Jag tankade och såg gårdagens program, dvs utan reklam, och då var det bara 40min. Var det ett kortare program igår eller har de verkligen så mycket reklam?

Håller med alla andra om att Oldsberg förstör programmet. Det verkar som att han måste dra ut på varje ord för att komma på vad han ska säga sen och ändå lyckas han sällan säga något vettigt.
Första avsnittet höll på till 22.30, andra bara till 22.00
Citera
2008-09-11, 18:09
Medlem
cnasiuss avatar
Alla som tycker Oldsberg suger i programmet. Kom igen, kom med förslag på vem de istället skulle valt!
Citera
2008-09-11, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av cnasius
Alla som tycker Oldsberg suger i programmet. Kom igen, kom med förslag på vem de istället skulle valt!

leif LOKET!

naerå, men någon tråkig stofil som de kan liva upp.
Citera
2008-09-11, 19:10
Medlem
Riktigt underhållande program, njuter av varenda sekund. Oldsberg ger programmet en tyngd det inte hade haft annars.

Programmet heter "Vem kan slå Filip och Fredrik", förväntade mig inte något livsförändrande.
Citera
2008-09-11, 19:45
Medlem
Samwises avatar
Riktigt bra programm, Oldsberg ger som flera säger en tyngd till det.
Citera
2008-09-11, 20:03
Medlem
G.Gs avatar
Grejen med Filip och Fredrik är ju just deras snack om allt och ingenting. Och när Oldsberg inte låter dem köra deras pryl så blir det helt enkelt inte så roligt. Tona ner Oldsberg lite, snabbare genomföranden av grenarna och kanske släng in ännu en liten bakgrundsfigur, typ Sten-Taxi så hade programmet varit kanoners. Ser ändå fram emot kvällens avsnitt, ska ge det lite tid så kanske man växer in i det!
Citera
2008-09-11, 20:12
Medlem
beppe34s avatar
Jamen vafaan är det för program???

Jag tycker det är så dåligt så man blir ju förbannad.

In kommer ingvar o. skriker -OCH I HANDEN HAR JAG 1/2 MILLE SOM KAN BLIR MER beroende på... Ja vadå?
Är det nån som fattar var det går ut på?

- Flera deltagare 4 eller 5 stycken var med i första programmet i typ 20 sekunder - "och tittarna har valt NN" och de andra försvinner.. Jaha - vem vinner pengar - är fredrik o filip med och tävlar om pengar eller?

fattar inget.

Skitdålig produktion!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in