2009-12-09, 14:18
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BR
Det har jag tänkt på flera gånger.
Och i många program Filip är med i så verkar han "stissig" emellanåt och studsar lite för mycket. Han är jävligt sugen på att prata mycket och avsluta andras meningar också. Känns som tjack/kola-hållet.

mm..
Men båda har väl adhd också tss Men jo, det ser ut lite som tjack/kola-hållet.
Men dom är ändå sköna snubbar som sagt.
Och det kan va nån vanesak också. Förkylnings-symptom kanske..
Citera
2009-12-11, 10:08
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dightkuz
Och därför kompenserar man genom att ge deltagaren en överlägsen coach och ett wildcard.

Nja.. coachen är väl egentligen bara överlägsen i sin sport, vars moment aldrig är med. Jag menar Jonas Björkman i tennisservar vore extremt överlägsen men vad har man för nytta av honom i att köra gaffeltruck? Visst de är vältränade men så överlägsna är de knappast i de här pajiga tävlingarna.

Citat:
Det har jag tänkt på flera gånger.
Och i många program Filip är med i så verkar han "stissig" emellanåt och studsar lite för mycket. Han är jävligt sugen på att prata mycket och avsluta andras meningar också. Känns som tjack/kola-hållet.

Personligen tycker jag Filip känns mer åt kebabtallrik-hållet. Visst har han gått upp ett antal kilo
Citera
2009-12-12, 16:38
Medlem
KeLLingHs avatar
Vad I helvete var det för skit med ballonger i "dassen". Vilken bullshit.
Citera
2009-12-13, 19:22
Medlem
sumacs avatar
Fredrik Wikingsson i Rocky

Är det någon som vet ifall det är Fredrik Wikingsson som är snubben i gästserien i senaste numret av Rocky?
Citera
2009-12-14, 19:15
Medlem
Herr Lindholms avatar
Om jag har fattat saken rätt så har tävlingsgrenarna Guinnes Rekordboks-karaktär. Dvs det är saker som bara görs en gång och aldrig mer? (Som den där tanten som hade världsrekord i att äta vita bönor med tandpetare. Ingen lär ju orka hota det...)

Finns det någon teoretisk möjlighet att de ställer upp i grenar som kräver år av träning för att nå framgång i? Eller kan vi drömma om att de kommer att sättas på plats med flygande armlås, eller vad det nu heter?
Citera
2009-12-14, 20:07
Medlem
BRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sumac
Är det någon som vet ifall det är Fredrik Wikingsson som är snubben i gästserien i senaste numret av Rocky?

Vad händer i den då? Eftersom den verkar så kul
Citera
2009-12-14, 22:48
Medlem
sumacs avatar
Citat:
Vad händer i den då? Eftersom den verkar så kul

Han försöker få en fjortis att ligga med honom
Citera
2009-12-22, 22:48
Bannlyst
Heheiehi sjukt vad kul skiten är att kolla på. Inte för tävlingarnas skull, utan när de slänger med saker, skriker fitta och programledarens jävla skämt.

Resten är rena skiten.
Citera
2010-01-09, 11:25
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnasius
Sista veckan nu, undrar om bolaget vill att F&F ska vinna ^^ 1.5m kr som inte behöver delas ut då

Vad hände med dom pengarna? Alltså från förra säsongen. Dom sa att dom pengarna skulle gå vidare till nästa säsong men gjorde dom det?
Citera
2010-01-09, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Vad hände med dom pengarna? Alltså från förra säsongen. Dom sa att dom pengarna skulle gå vidare till nästa säsong men gjorde dom det?

Det sade dom angående första säsongens innestående medel också..

Gick säkerligen ner i några andras fickor.

Kanal5, misstänker jag sen länge, håller sakta men säkert på och mjölkas på pengar för att snart läggas ner med dunder och brak och enorma skulder efter sig..

Jag är tämligen säker på att F&F är med på ett hörn i denna dränering av kanalen.
Senast redigerad av jica 2010-01-09 kl. 11:38.
Citera
2010-11-05, 22:03
Medlem
skrudiss avatar
Blir så irriterad, varför ska de dra igång det här skitprogrammet igen? Det känns bara som ett fult och enkelt knep att våldföra sig på populariteten av F&F. "Vem kan slå..." saknar det allra mesta av vad det är som gör deras program sevärda.

Fy fan.
Citera
2010-11-05, 23:04
Medlem
f&f måste väl själva fatta att detta håller samma standard som tex. stadskampen. urk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in