2009-11-09, 20:30
Bannlyst
Seriöst, vad är det för fel på Filip och Fredrik? Verkar totalt ointresserade och är jävligt otrevliga dessutom. Kanske dags för dem att ta en paus?
Citera
2009-11-09, 20:55
Medlem
Nintendokids avatar
Tror snarare att de är jävligt taggade/tävlingsmänniskor.
Citera
2009-11-09, 23:26
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Bara jag som har reagerat på Filips kanonkula till mage?
Citera
2009-11-10, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Bara jag som har reagerat på Filips kanonkula till mage?
Satt och kollade på det hos farsan igår och det första han sa var "Värst vad Filip har lagt på sig" Haha snyggt av en som inte ens tittar på FF.
Citera
2009-11-10, 00:20
Medlem
FillilutteN2s avatar
Vilken festlig tävling Sökmotorn var! Dock störde jag mig lite på att de inte hade två likadana datorer, två macbook unibody hade sett finare ut. Nu körde dom med en unibody och en gamla macbook.

Varför sätter dom Filip på höjdhopp? Kolla deras fysik och jag hade valt Fredrik alla dagar i veckan!
Citera
2009-11-10, 02:19
Medlem
Jag fattade inte heller valet av tävlande till höjdhoppet. Sant att säga fattar jag inte val av gren heller. Googlingen var en rolig och varierande idé, men höjdhopp och fotboll? Jag gick när fotbollen satte igång, så jäkla tråkigt.

De skulle kunna ha hur roliga och konstiga saker som helst, så tar de vanliga sporter. En favorit som jag tyvärr missade är att pricka ut geografiska positioner och komma närmast.

Skulle vilja se ett ingredienssmakartest där de med ögonbindel skall gissa vad de smakar på. Det hade de på Hell's Kitchen, ganska skoj.
Citera
2009-11-10, 09:34
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Vilken festlig tävling Sökmotorn var! Dock störde jag mig lite på att de inte hade två likadana datorer, två macbook unibody hade sett finare ut. Nu körde dom med en unibody och en gamla macbook.
Roligt ju! Väldigt F&F-style. Lite som när sista tävlingen förra säsongen avgjordes med koppboll från Clas Ohlson.
Citera
2009-11-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
+1.. Jämför detta med det bästa som F&F har gjort; Grattis Världen så kommer ni se en otrolig skillnad på engegemang från radarparet. Det här är helt klart det sämsta dom någonsin har gjort och jag hoppas att dom snarast tar sig bort från femman och börjar jobba på SVT. Sån är jag.
Men Grattis Världen gick väl också på femman?

För övrigt är Felix suverän programledare.

Varför ska det alltid dras upp om personen eller någon familjemedlem haft en svår sjukdom under presentationen? Måste det alltid vara snyft för hela slanten?
Senast redigerad av stratebano 2009-11-10 kl. 18:46.
Citera
2009-11-11, 20:31
Medlem
cnasiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stratebano
Men Grattis Världen gick väl också på femman?

För övrigt är Felix suverän programledare.

Varför ska det alltid dras upp om personen eller någon familjemedlem haft en svår sjukdom under presentationen? Måste det alltid vara snyft för hela slanten?
personens bio är ju bara nån minut och det är en smidig genväg för att skapa medlidande och sympati och därigenom engegemang från tittaren. I detta fallet när det "bara" handlade om diabetes så kändes det lite platt dock
Citera
2009-11-11, 20:48
Medlem
Ahruons avatar
Detta program var uselt redan från början, men lyckades tyvärr överleva en säsong till pga. av att det är just Filip och Fredrik som är med och drar många tittare.

Problemet är att man inte är engagerad i tävlingarna, det rör än inte ryggen vem som vinner. När det inte är något spännande, så blir det hela bara pannkaka av allt ihop då det inte är speciellt intressant att se "amatörer" som utövar olika sporter som tex handboll. Ingen humor finns i programmet heller.

Filip och Fredrik borde titta mer på originalet Schlag den Raab med Stefan Raab. Där hejar alla på utmanaren och det sänds mer sällan, men med längre programtid.

Det enda roliga hittills var Filips kulmage och asscrack när han körde hundarna.
Citera
2009-11-15, 18:56
Medlem
Verkar bli en snabb match ikväll då programmet bara varar tills 21.50!

Kvällens tävlande heter Annie Ericsson, 26 och har Magnus Samuelsson som coach!
Citera
2009-11-15, 19:09
Medlem
swebarbs avatar
Lika segt som vanligt, lär väl inte hända mycket på första timman för allt snack och jävla reklam innan man kan ana vem som vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in