2008-09-09, 22:41
Medlem
fan missade programmet. Någon som vet vart man kan ta sig en titt nu såhär minutrarna efteråt?
Citera
2008-09-09, 22:42
Medlem
kentabarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassmachin
fan missade programmet. Någon som vet vart man kan ta sig en titt nu såhär minutrarna efteråt?

På kanal 5's hemsida.
Citera
2008-09-09, 22:43
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentabars
På kanal 5's hemsida.
Överbelastad.

~mand
Citera
2008-09-09, 22:44
Medlem
såklart. Tack.

Anser verkligen att FF producerat bland det bästa svenska tv materialet genom åren, detta ser dock aningen halvtaskigt ut. Men ska bilda uppfattning hehe
Citera
2008-09-09, 22:45
Medlem
Firewaias avatar
Seriöst sämst. Kändes amatörmässigt och uppgjort. Oldsberg är avdankad och Filip och Fredrik horar för mycket... Nej verkligen inget för mig och det sämsta de gjort hittils tyvärr. Hoppas verkligen att det blir bättre vid nästa avsnitt annars kan de lika gärna lägga ner.
Citera
2008-09-09, 22:46
Medlem
mmas avatar
oldsberg är och kommer alltid att vara sveriges genom tiderna bästa programledare. Utan tvekan.
Citera
2008-09-09, 22:47
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillo
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/f...icle3260432.ab

Sista hoppet

Haha! Typiskt Fredrik att tro att sin lunga skulle bli punkterad av ett ryggplask. Han har ju själv berättat om sin hypokondri i det där programmet med Ann Söderlund.

I övrigt tycker jag det var ett helt okej program underhållsmässigt. Trodde dock att det skulle vara lite mer olika tävlande och inte samma person i tre avsnitt. Det kanske blir bra tillslut ändå.
Citera
2008-09-09, 22:48
Medlem
Bill Cliffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Någon annan som tror att Kent hejar på Bajen?

Haha! Det var min första tanke!
Citera
2008-09-09, 22:48
Medlem
Stinkiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Seriöst sämst. Kändes amatörmässigt och uppgjort. Oldsberg är avdankad och Filip och Fredrik horar för mycket... Nej verkligen inget för mig och det sämsta de gjort hittils tyvärr. Hoppas verkligen att det blir bättre vid nästa avsnitt annars kan de lika gärna lägga ner.

Håller med helt. Det hade kunnat vara roligt på någon nivå, men detta var bara Filip och Fredrik som sålde ut sig. Riktigt dålig tv inte ens en rolig stund.
Citera
2008-09-09, 22:49
Medlem
Gurkan100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trocaa
håller med där, otroligt fula gröna jeans

Fel! Snygga gröna chinos.
Citera
2008-09-09, 22:57
Medlem
HarryAsss avatar
Hrrrm.. går det verkligen att se programmet på kanal 5s hemsida?
Hittar faen inte det isf
Citera
2008-09-09, 22:57
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Jag ser mer fram emot Betnérs nya program. Ser riktigt jäkla roligt ut
Inte varje dag man ser Bo Krull skratta heller, han såg sur ut hela tiden när han jobbade med F F. Kanske inte så konstigt?
Det verkar bli ett bra program faktiskt.

Så larvigt när anabolanissen visade vad han gick för i tävlingen. Han framstod som en riktig kämpe med många strängar på lyran i introduktionfilmen men sedan i triathlon.. så..ja..vad fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in