2008-06-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven_Hedin
En polare till mig gjorde sammhällstjänst i djurparken där Kristin Kaspersen tillsammans med TV4 ordnade ett nytt järvhägn i slutet av nittiotalet. Han har berättat att när inspelningteamet hade lunch så brukade den betydligt äldre och uttalat lesbiska Louise Boje af Gennäs nästan alltid titta förbi. På taklagsfesten efter sista tagningen så skall hon på fyllan dessutom ha hotat sparka Kristins halvknäppa syrra från tv-serien Rederiet ifall Kristin inte hängde med upp till nån fjällstuga nästkommande helg.
Louise Boje af Gennäs VAR lesbisk/bi men är nu sen
några år gift med en man och har barn.
http://www.barnfamiljen.com/template...le.asp?id=2971
Citera
2008-06-01, 19:32
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll
En sån tjej som var snickare önskar sig!
Även vi groovisar gillar henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Kristin är söt och Malin är vacker.
Bägge funkar, absolut.
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Hon är ju för fan fet och ful med stort hästarsel.
Hon har en kraftig och väl tilltagen bajlåda.
Citera
2008-06-02, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Och vilken utbildning var det? Mig veterligen har KK ingen journalistutbildning i alla fall.

Nån gång för länge sedan var Lill-Babs så stolt i en tidningsartikel över att döttrarna gick på Franska skolan men det slutade nog rättså snart. Förmodligen ansågs det väl att Lill-Babsfamiljen var för vulgär för att passa in bland de "fina" familjerna som hade sina barn på den skolan.

Jag tror inte heller att Kristin senare har någon sorts utbildning. Hon började väl som vädertjej på TV-3 och fick sedan andra programledaruppdrag. Men jag håller med den som sa att hon inte klarar av tyngre ämnen. Senast idag satt hon och småflinade nervöst när hon skulle intervjua någon om världssvälten (eller vad det nu var).
Citera
2008-06-06, 18:14
Medlem
thailandstrolls avatar
Fahlen och Kaspersson har ju sånt där "syskontycke". De ser ut som halvsyskon. Så avkomman lär ju ändå inte ha blivit speciellt snygg. Sen hör det ju till att man löser upp familjerna i Hälsingland. Massa skilsmässor där, även bland mindre känt folk.
Citera
2008-06-06, 18:43
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll
Fahlen och Kaspersson har ju sånt där "syskontycke". De ser ut som halvsyskon. Så avkomman lär ju ändå inte ha blivit speciellt snygg. Sen hör det ju till att man löser upp familjerna i Hälsingland. Massa skilsmässor där, även bland mindre känt folk.

Det är möjligen inte äktenskapstycke du far efter?! Två personer som liknar varandra och är ihop/gifter sig brukar få höra det. Både Kristin och Hans är jättesnygga tycker jag så deras avkomma kommer nog inte få några problem med utseendet. Det är väl mkt skilsmässor överallt mellan både kända och okända par och inget specifikt för Hälsingland? Och varför "hör det till" menar du?
.
Citera
2008-07-16, 01:39
Medlem
lennythekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Och vilken utbildning var det? Mig veterligen har KK ingen journalistutbildning i alla fall.

"Vid sidan av sin yrkesverksamma karriär har Kristin också läst tre terminer journalistik på Poppius Journalistskola."
(Klippt och klistrat från hennes hemsida.)

Wow, säger jag!
Citera
2008-07-16, 09:52
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Louise Boje af Gennäs VAR lesbisk/bi men är nu sen

OT, men kan inte låta bli: härligt att hon äntligen har blivit frisk!
Citera
2008-07-18, 13:41
Bannlyst
Kristin börjar bli lite urringad nu i morgonsoffan. Inte fullt lika präktig som under äktenskapstiden. Alltid något positivt!
Citera
2008-07-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
OT, men kan inte låta bli: härligt att hon äntligen har blivit frisk!
Säger detsamma, och hoppas att det håller i sig så hon inte återfaller i sitt gamla elände.

Sen vad gäller Kristin Kaspersen så tycker jag hon är en riktigt MILF, söt o trevlig och inte en så utstuderad linslus som sin mamma. Det enda som hon har i fatet är väl att hon inte har nån riktig journalistutbildning och djupare kunskaper i samhällsvetenskap och historia, men fixar hon det så kan hon bli en riktig duktig och efterfrågad journalist.

Sen vad det gäller Lill-Babs och franska skolan; helt rätt att barnen gick där till och från, men Barbro hade en knagglig tid några år så det fanns inte råd att ha flickorna där.
Citera
2008-07-18, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Louise Boije af Gennäs VAR lesbisk/bi men är nu sen

Det verkar som att folk tror att man är bi bara om man visar upp en partner av samma kön. Louise torde väl fortfarande vara bisexuell även om hon är gift med en man! Det är ju det som är grejen: partern kan vara antingen eller. En persons sexuella läggning försvinner väl inte sådär bara...
Citera
2008-07-19, 02:10
Medlem
lennythekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milhouse
Kristin börjar bli lite urringad nu i morgonsoffan. Inte fullt lika präktig som under äktenskapstiden. Alltid något positivt!

Brukar ju ofta bli så efter en separation..

Sätter en krona på att hennes nästa man blir en yngre, halvkänd, sportsnubbe som är lite mer wild and crazy än Hans..

Nån gång måste hon väl våga vara lite rebell och inte vara mammas lilla fröken präktig hela livet..
Citera
2008-07-19, 09:52
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Urringad i morronsoffan kanske men fan så sur hon verkar. Ett rejält skott i råttan verkar hon behöva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in