2008-05-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Idiot
Orka skriva ett pressmeddelande om att man skiljer sig. Snacka om att vilja ha uppmärksamhet.

Två kändisar som skiljer sig, Hänt Extra hänger på dörren. Kristin och Hans styr nyhetsflödet genom att informationen kommer från dem direkt istället för "en vän till familjen". Då besparar de sig en del spekulationer och rykten. Pressmeddelande och sedan locket på, hänvisa allt till det. Klyftigt, tycker jag.
Citera
2008-05-30, 16:53
Medlem
Sven_Hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo B
Det tråkigaste med Kristin är väl att hon är riktigt sexig utan att det har läckt ut några direkta skvaller om henne..

En polare till mig gjorde sammhällstjänst i djurparken där Kristin Kaspersen tillsammans med TV4 ordnade ett nytt järvhägn i slutet av nittiotalet. Han har berättat att när inspelningteamet hade lunch så brukade den betydligt äldre och uttalat lesbiska Louise Boje af Gennäs nästan alltid titta förbi. På taklagsfesten efter sista tagningen så skall hon på fyllan dessutom ha hotat sparka Kristins halvknäppa syrra från tv-serien Rederiet ifall Kristin inte hängde med upp till nån fjällstuga nästkommande helg.
Citera
2008-05-30, 17:59
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Kristin är supertrevlig, har gått i samma klass som henne under en utbildning. Rar och tystlåten, men tyvärr skrev hon som en kratta, möjligen har hon dyslexi...

Och vilken utbildning var det? Mig veterligen har KK ingen journalistutbildning i alla fall.
Citera
2008-05-31, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Hon är ju för fan fet och ful med stort hästarsel. Jaja, smaken är som baken.
hemskt med så feta personer. Var ska det bli av denna värld.
Citera
2008-06-01, 00:14
Medlem
diemydarlings avatar
Såg Hans i nåt reseprogram, han verkade helt cp-skadad, han stakade sig i varje ord han sa.
Typ, nu lägger jag på tv-smilet och receptet är att man ofta tar små genomtänkta pauser och kör för jag vet vad folket vill ha. Hahahah! det blev så jävla dåligt.

Han verkar sakna distans som jag kan tänka mig Kristin tycker är olustigt, hon skäms nog över att han troligtvis är påtänd hela tiden när han agerar. Hon skäms över att ha gift sig med en erigerad penis.

Jaja, nu kommer han säkert att gå ut i press om sin adhd, inte för att få tillbaka Kristin han vill ju bara dela med sig av sina problem. Det ÄR inte tjack det är hyperaktivitet, snyft.
Senast redigerad av diemydarling 2008-06-01 kl. 00:57.
Citera
2008-06-01, 03:32
Medlem
Jag känner Hasse från Åre lite lätt. Han är en genuin och trevlig människa och sådan har han alltid varit, långt före sitt kändisskap. Det finns inte något ont att säga om denne som, en gång i tiden, var en av sveriges bästa freestyleåkare.
Citera
2008-06-01, 09:28
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag känner Hasse från Åre lite lätt. Han är en genuin och trevlig människa och sådan har han alltid varit, långt före sitt kändisskap. Det finns inte något ont att säga om denne som, en gång i tiden, var en av sveriges bästa freestyleåkare.
Det enda onda jag kommer på är att han uppträtt påtagligt snorig i TV efter något skidäventyr.
Kristin välkomnar jag med öppna armar till singelvärlden. Sötare än både sin morsa och syrra.
Citera
2008-06-01, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kristin välkomnar jag med öppna armar till singelvärlden. Sötare än både sin morsa och syrra.
Kristin är söt och Malin är vacker.
Citera
2008-06-01, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Kristin är söt och Malin är vacker.

Tänk att få sig en trekant med systrarna, det skulle va grejer det.
Jag skulle lätt offra 1 arm och 1½ ben för att få dom i säng i 5min.
Citera
2008-06-01, 14:16
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsatan
Tänk att få sig en trekant med systrarna, det skulle va grejer det.
Jag skulle lätt offra 1 arm och 1½ ben för att få dom i säng i 5min.
Vem fan vill ha trekant med ett sådant missfoster?
Citera
2008-06-01, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vem fan vill ha trekant med ett sådant missfoster?
Jag förstod det som att han skulle bli av med dom efter trekanten. Så under tiden är han relativt normal i alla fall om man räknar ben och armar
Citera
2008-06-01, 17:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag har hört ryktas om att tanten låg med steloperade Nyhetsmorgonkollegan Anders Kraft i köket
och att Hasse fick veta det, sedan drar man till med bortskämda frasen att man jobbar lite för mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in