Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-27, 14:06
  #1
Medlem
Pungs avatar
Jag råkade formatera fel dator, och göra en ominstallation. Har även installerat massa andra program. (så delar av disken är överskriven) Klantigt, jag vet!

Problemet är att jag på disken hade korten från min sons dop. Tjejen har ihjäl mig om hon får veta.

Finns det något sätt att åtminstone rädda några kort?

Jag har testat lite olika program. Getdataback och easyrecovery. Men de verkar inte funka. Verkar inte hitta en enda fil. Tycker att åtminstone någon fil borde överleva. Jag gör säkert något fel. Men i vilket fall så behöver man ändå köpa licensen. (har bara demo)

Frågan är om någon vet något riktigt grymt och ENKELT program för att återskapa bilder och annan info. Gärna med en länk till direkt nedladdning. (När jag söker får jag bara sidor med länkar till sidor med andra länkar osv...)

Evigt tacksam.

EDIT:
Easyrecovery hittade filerna. Snälla! Har någon en licenskod? Jag bjuder på en bärs i så fall!!!
__________________
Senast redigerad av Pung 2008-05-27 kl. 14:50.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback