2008-05-27, 00:49
Medlem
Tre r svarets avatar
Hejsan.

Det problem som dykt upp fr mig den senaste dagen r fljande:

Jag startar upp datorn och fre jag skriver in mitt windowslsenord kommer det upp en ruta som lyder ungefr:"Registerfil terstlld blablabla". Med andra ord att ngot varit fel med den eller att ngon fil varit borta.

De problem som jag str mig mer p r att MSN inte funkar utan det kommer bara ett felmeddelande och "Skicka felrapport". Samma hnder fr Mozilla och IE (dock inte fr IE nu).

Vad kan detta bero p? Nr MSN slutade fungera trots att jag installerat om flera gnger s letade jag igenom datorn med SUPERAntiSpyware och tog bort de jag hittade. Jag anvnde sedan SmitfraudFix och letade igenom datorn utan att se ngot mrkvrdigt.

En orsak som jag kommer p r att jag valde "Clean registryfiles" i SmitfraudFix. Kan detta vara felet?

Vill att min gamla burk ska terg till normal och kunna anvndas.

Jvligt tacksam fr svar!

Edit:

Efter en "regedit" ser jag att det verkar vara tomt p registernyckel-fronten. Hur kan jag terf dessa regs? r systemterstllning det enda alternativet?
Senast redigerad av Tre r svaret 2008-05-27 kl. 00:54.
Citera
2008-05-27, 09:27
Medlem
kanulas avatar
What? Har du lyckats ta bort alla registerposter lr du inte f igng datorn alls. Men det kan ju vara s att det dr programmet raderade ven legitima registernycklar.

Jag skulle installerat om OS.
Citera
2008-05-27, 11:17
Medlem
Tre r svarets avatar
Lter som ett troligt scenario. Har frt ver det viktigaste till usb-minnet s det r vl fritt fram fr OS-skivan. Tack fr att du frskte iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in