• 1
  • 2
2008-05-26, 17:50
Medlem
Vingels avatar
Var igår inne på en tobaksaffär. Frågar som vanligt efter min grov white. Får till svar att den utgått ur sortimentet Har vart inne i tre olika butiker och alla har haft slut på min underbara snus.

Kollade på gothiatek.com men där stod det inget. Någon som vet om de har slutat göra grov white eller om jag bara har haft väldig otur?!?

//Vingel
Citera
2008-05-26, 18:15
Medlem
wääuus avatar
Jag har ett helete att hitta skiten, är slut överallt ju. Det finns kvar hos nån tobakshandlare och ica hade, men vafan var är den!?
Citera
2008-05-26, 19:58
Medlem
Ozmeisters avatar
Snusa original portionen istället, så mycket godare.
Citera
2008-05-26, 22:23
Medlem
Köpte 2 dosor ettan i söndags, original då, men är alltid noga med att kolla så det inte är white. Bredvid fanns som vanligt "Ettan white" doserna, tror det var någon kiosk vid hötorget jag köpte, eller så var det vid medis, inte riktigt säker då jag var vid båda ställena i söndags.
Citera
2008-05-27, 12:50
Medlem
Ozmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dioz
Köpte 2 dosor ettan i söndags, original då, men är alltid noga med att kolla så det inte är white. Bredvid fanns som vanligt "Ettan white" doserna, tror det var någon kiosk vid hötorget jag köpte, eller så var det vid medis, inte riktigt säker då jag var vid båda ställena i söndags.
Nu var det ju inte ETTAN som TS var ute efter.
Citera
2008-05-27, 22:24
Medlem
Vingels avatar
Fick idag åkt och handlat min grov white. Men vissa affärer har slut på den. Kolla på swedish match och gothiatek men står inget där. Hoppas iaf att ingen gör det dumma beslutet att ta bort denna goda snus från marknaden.
Citera
2008-06-06, 15:18
Medlem
Skrups avatar
Också kollat runt, vart i div. affärer men de har haft slut. Ska ta och maila Swedish Match om detta.
Citera
2008-06-09, 11:23
Medlem
Jeofalafsks avatar
Fått något svar än?
hade vart sjukt tråkigt att förlora en sån pärla!
Citera
2008-06-09, 17:31
Medlem
Skrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeofalafsk
Fått något svar än?
hade vart sjukt tråkigt att förlora en sån pärla!

Tyvär inte hunnit maila SM än. Ingen annan som kan ta på sig ansvaret?
Citera
2008-06-10, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Nu var det ju inte ETTAN som TS var ute efter.
Haha, oj då
Citera
2008-06-10, 15:24
Medlem
Forums_hornys avatar
I norrköping finns det på "gottoteket" och på "Drottning Basaren" vet jag. Köper det ibland då det faktiskt är riktigt gott.
Citera
2008-06-10, 15:25
Bannlyst
Det är väl bara och ringa Swedish match och fråga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in