Källström förtjänar chansen, men presterar han inte i år så vettefan om han förtjänar extra chanser...
Han har ju redan fått massvis med chanser. Dessutom så har ju Svensson spelat hela kvalet och det har ju gått bra. Nä, ni får ta och motivera det hela bättre.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-05-26 kl. 14:57.
Båda ska spela om det inte visar sig att Linderoth hittar stormformen direkt. Annars är det upp till motståndet, möter vi ett lag som kommer lägga press på oss har jag helst Svensson på offensiva mittfältet och kör Kim som avbytare i slutet av matchen, annars ser jag hellre att vi pressar på framåt med Källström i spetsen.
Källström bör helt klart få chansen. Visst Svensson är ett säkrare kort, men Källström har en större topp och för att Sverige ska lyckas i ett mästerskap bör alla spelare spela på topp.
Vilka här skulle tacka jag till att gå vidare ur gruppen, men förlora kvarten mot Frankrike med 2-1?
Jag röstade båda, enbart dock ifall Linderoth är skadad, ifall Linderoth är på plan och frisk så vill jag se Källström. Ingen jä**a Daniel Andersson iaf
Jag röstade båda, enbart dock ifall Linderoth är skadad, ifall Linderoth är på plan och frisk så vill jag se Källström. Ingen jä**a Daniel Andersson iaf
Har alltid gillat Kim och ogillat Svensson enormt mycket. Men Svensson gör det riktigt bra i landslaget och det kan inte många säga emot om. En del säger att Källström inte fått chansen men han har ju fått grymt många chanser och aldrig riktigt tagit dom. Källström är nog en bättre spelare men han passar inte riktigt in i Lagerbäcks landslag som han gör i Lyon, tyvärr.