2008-05-25, 22:48
Medlem
när jag stoppar in en usb minne eller liknade så får jag inte upp rutan som frågar vad jag vill göra hur ska jag gör för att få tillbaka den?

sen så undrar jag om det är nån som vet hur man gör för att få usb enheterna så dom kommer upp på skrivbordet som på linux och os x, nån som vet?
Citera
2008-06-02, 22:27
Medlem
exploits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteltux
när jag stoppar in en usb minne eller liknade så får jag inte upp rutan som frågar vad jag vill göra hur ska jag gör för att få tillbaka den?
?

"Den här datorn". högerklicka på din usbenhet och sen "stäng av/sätt på" "aoutomatisk.." nånting sånt ska det stå
vet inte ifall jag uppfattde dig korrekt? förklara hjärna bättre
Citera
2008-06-02, 22:33
Medlem
Devil_Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exploit
"Den här datorn". högerklicka på din usbenhet och sen "stäng av/sätt på" "aoutomatisk.." nånting sånt ska det stå
vet inte ifall jag uppfattde dig korrekt? förklara hjärna bättre

Hjärnan kräver mycket energi

Hjärnan ligger väl skyddad i det hålrum som bildas av skallens ben. Den väger knappt 1,5 kilo vilket motsvarar cirka två procent av kroppsvikten, men hjärnan förbrukar 15-25 procent av kroppens energi. Hjärnans olika delar är
  • storhjärnan
  • hjärnstammen
  • lillhjärnan
  • hjärnhinnorna.
Hjärnan använder ungefär en femtedel av den syremängd som tillförs kroppen via blodet. Blodet kommer genom två par blodkärl, artärer, som förenas till en ring på hjärnans undersida. Små artärer förgrenas från ringen och når hela hjärnans yta.
Citera
2008-06-02, 22:47
Medlem
gosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devil_D
Hjärnan kräver mycket energi

Hjärnan ligger väl skyddad i det hålrum som bildas av skallens ben. Den väger knappt 1,5 kilo vilket motsvarar cirka två procent av kroppsvikten, men hjärnan förbrukar 15-25 procent av kroppens energi. Hjärnans olika delar är
  • storhjärnan
  • hjärnstammen
  • lillhjärnan
  • hjärnhinnorna.
Hjärnan använder ungefär en femtedel av den syremängd som tillförs kroppen via blodet. Blodet kommer genom två par blodkärl, artärer, som förenas till en ring på hjärnans undersida. Små artärer förgrenas från ringen och når hela hjärnans yta.

Sorry.. men jag kan inte låta bli:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in