2008-05-25, 22:48
Medlem
nr jag stoppar in en usb minne eller liknade s fr jag inte upp rutan som frgar vad jag vill gra hur ska jag gr fr att f tillbaka den?

sen s undrar jag om det r nn som vet hur man gr fr att f usb enheterna s dom kommer upp p skrivbordet som p linux och os x, nn som vet?
Citera
2008-06-02, 22:27
Medlem
exploits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteltux
nr jag stoppar in en usb minne eller liknade s fr jag inte upp rutan som frgar vad jag vill gra hur ska jag gr fr att f tillbaka den?
?

"Den hr datorn". hgerklicka p din usbenhet och sen "stng av/stt p" "aoutomatisk.." nnting snt ska det st
vet inte ifall jag uppfattde dig korrekt? frklara hjrna bttre
Citera
2008-06-02, 22:33
Medlem
Devil_Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exploit
"Den hr datorn". hgerklicka p din usbenhet och sen "stng av/stt p" "aoutomatisk.." nnting snt ska det st
vet inte ifall jag uppfattde dig korrekt? frklara hjrna bttre

Hjrnan krver mycket energi

Hjrnan ligger vl skyddad i det hlrum som bildas av skallens ben. Den vger knappt 1,5 kilo vilket motsvarar cirka tv procent av kroppsvikten, men hjrnan frbrukar 15-25 procent av kroppens energi. Hjrnans olika delar r
  • storhjrnan
  • hjrnstammen
  • lillhjrnan
  • hjrnhinnorna.
Hjrnan anvnder ungefr en femtedel av den syremngd som tillfrs kroppen via blodet. Blodet kommer genom tv par blodkrl, artrer, som frenas till en ring p hjrnans undersida. Sm artrer frgrenas frn ringen och nr hela hjrnans yta.
Citera
2008-06-02, 22:47
Medlem
gosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devil_D
Hjrnan krver mycket energi

Hjrnan ligger vl skyddad i det hlrum som bildas av skallens ben. Den vger knappt 1,5 kilo vilket motsvarar cirka tv procent av kroppsvikten, men hjrnan frbrukar 15-25 procent av kroppens energi. Hjrnans olika delar r
  • storhjrnan
  • hjrnstammen
  • lillhjrnan
  • hjrnhinnorna.
Hjrnan anvnder ungefr en femtedel av den syremngd som tillfrs kroppen via blodet. Blodet kommer genom tv par blodkrl, artrer, som frenas till en ring p hjrnans undersida. Sm artrer frgrenas frn ringen och nr hela hjrnans yta.

Sorry.. men jag kan inte lta bli:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in