Jag har köpt en ny disk som jag lagt in mitt OS på men när jag försöker ta bort allt på den förra disken så går det inte, har inte fulla rättigheter för det... hur gör jag? likadant när jag startar upp datorn ligger det två st vista att välja mellan, försvinner det ena atomatiskt när jag tagit bort allt eller behöver jag göra nåt annat?
kanske lättare om du skriver exakt vad du vill göra, när du säger "ta bort allt" så menar du inte formatera(eller ta bort partionen) utan att specifikt radera valda filer och kataloger? Antar det, och det är bra eftersom jag gissar att du bootar från nämnda disk.
kanske lättare om du skriver exakt vad du vill göra, när du säger "ta bort allt" så menar du inte formatera(eller ta bort partionen) utan att specifikt radera valda filer och kataloger? Antar det, och det är bra eftersom jag gissar att du bootar från nämnda disk.
i vista, tillskillnad från xp, fixar du lätt sen bootmenyn i msconfig under systemstart, bör bara vara att markera den gamla och ta bort
jag vill ta bort Windows och program på den disken jag hade OS på innan, ditt tips hjälpte inte btw. "du måste ha rätt behörighet för den här åtgärden"...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!