2008-05-24, 18:19
Medlem
rallysallys avatar
Jag kan börja med att säga att problem är löst, men frågan är vad som hände:
Polarens fru är thailändska och surfar på thailändska sidor, och helt plötsligt blev startsidan tom, (blank)
Kan det vara så att hon tryckt på någon länk; ¨gör detta till din startsida¨(vete fan vad det heter på thailändska )? Kan tillägga att kunskapen inte är så stor i den berörda familjen. Det var ju lätt att byta tillbaka men någon som har en susning om detta? Kan vara bra att veta till nästa gång...
Citera
2008-05-24, 18:41
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallysally
Jag kan börja med att säga att problem är löst, men frågan är vad som hände:
Polarens fru är thailändska och surfar på thailändska sidor, och helt plötsligt blev startsidan tom, (blank)
Kan det vara så att hon tryckt på någon länk; ¨gör detta till din startsida¨(vete fan vad det heter på thailändska )? Kan tillägga att kunskapen inte är så stor i den berörda familjen. Det var ju lätt att byta tillbaka men någon som har en susning om detta? Kan vara bra att veta till nästa gång...

Att hon skulle tryckt på gör detta till din startsida känns osanolikt eftersom det blev en vit sida.

Dom har inte installerat något nytt program på sistone?

Annars känns det mest troligast hon har varit och pillat på inställningarna och ändrat startsidan till about:blank (eller vad de nu heter)

Eller så kanske de finns något spyware som ändrar till en tom sida , ja har inte koll på alla sådana saker.
Citera
2008-05-24, 18:51
Medlem
rallysallys avatar
Jag tänkte att startsidan kanske inte stöder thailändskt språkstöd (som säkert är installerat på datorn) och därför slår explorer bakut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in