Hej igen. Vi har ett stort problem me vår dator. När jag startade upp den så var det helt plötsligt ett konto me lösen på den:S någon som vet om de är hacking eller något annat?
Nyligen installerat nått? Vissa program lägger själv till konton i XP, antingen är det konton så supporten av det program du installerade kan fjärrstyra din dator ifall du behöver hjälp, eller så är det lågprivligetetskonton som programmet använder för att sänka sina egna behörigheter för att skydda sig mot Buffer owerflows.
Hej igen. Vi har ett stort problem me vår dator. När jag startade upp den så var det helt plötsligt ett konto me lösen på den:S någon som vet om de är hacking eller något annat?
tack...
Vad heter kontot?
Kan det vara typ: Asp.NET virtual machine eller liknande?
Nyligen installerat nått? Vissa program lägger själv till konton i XP, antingen är det konton så supporten av det program du installerade kan fjärrstyra din dator ifall du behöver hjälp, eller så är det lågprivligetetskonton som programmet använder för att sänka sina egna behörigheter för att skydda sig mot Buffer owerflows.
nej vi har inte installerat något nydligen på den .
Jag hade ett konto på min vistaburk som hette "uuid:5454-5454-545" och blev såklart misstänkt.
Skannade efter virus men hittade inget, så jag plockade bort kontot..
Ska säga det att jag leker ju endel med olika program på fyllan, säkert då det har hänt. Och startar om datorn på min bärbara gör jag sällan (sleepar bara) ... ingen aning om när de hände så ja våga inte köra systemrestore...
Ska säga det att jag leker ju endel med olika program på fyllan, säkert då det har hänt. Och startar om datorn på min bärbara gör jag sällan (sleepar bara) ... ingen aning om när de hände så ja våga inte köra systemrestore...
Leka med program gör man ofta, själv har ja twekat min burk så den loggar in auto med användarnamn och lösen vilket gör att jag knappt minns lösenordet.
men inaktivera den så länge då, du behöver inte ta bort kontot helt utan tillfälligt lägga den på is, skulle något virus/program/eller liknande behöva kontot så vet du varför kontot finns där
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!