• 4
  • 5
2008-05-23, 21:25
Medlem
Fastidios avatar
Jag vet inte om det beror på trötthet eller om TS är så urbota korkad att jag inte vet var jag ska ta vägen, hur som helst finns det ett brett leende på mina läppar samtidigt som gråten jobbar sin väg upp genom halsen. Flashback, det enda stället där svenska rasister och likasinnade verkligen får komma till tals, stället där yttrandefriheten är det primära, ska nu alltså begränsa sin yttrandefrihet?

Jag vill också ha en ny regel! Släng alla trådar vars rubrik innehåller en eller flera särskrivningar.
Citera
2008-05-23, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vrövhål
*smetar avföring på svensk flaggan och eldar upp en dalahäst*

Nu skall vi inte bli för PK-istiska här inne. Men regeln suger indeed.

Ingen anledning att reta upp folk på det viset dock.
Citera
2008-05-23, 22:08
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Du kanske kan ta upp det här i Outlaw till diskussion, för finns nog en hel del mods som sympatiserar med mig i den här frågan..
Hahaha vilka då??

Ta bladet från munnen nu fegis och säg vilka, nämn användarnamn för fan.

Dummaste regel förslaget jag hört på år och dar, därför inte särskilt konstigt att det kommer från dig.
Jag blev mest förvånad att det faktiskt tog dig mer än en rad att skriva hela ditt ursprungsinlägg.
Du är ju ändå onelinernas okrönte konung.

Hela ideen med din regel rubbar ju hela yttrandefriheten, eller det kanske är som jag alltid sagt: Du vill ha yttrandefrihet, men bara för ett fåtal speciellt utvalda.
Resten ska sitta still och hålla käft.

Patetiskt.
Citera
2008-05-23, 22:36
Moderator
Ruskigbusss avatar
Hmmm ... intressant förslag. Men, jag tycker nog att det är lite begränsat, rent av partiskt att skriva regeln så.

Varför inte den här skrivningen?

"Angrepp på något folk och någon kultur kommer därför inte att accepteras. Sådana angrepp resulterar i avstängning. "

Skulle trådskaparen tycka detta vore en bra idé?
Citera
2008-05-23, 22:39
Medlem
rebbans avatar
Nja det där är nog ingen bra regeländrig.
Alla har rätt att säga sina åsikter oavsett vad dom är så längre dom inte går till personangrepp osv och för det finns det redan regler.
Citera
2008-05-24, 02:15
Medlem
mr beefcakes avatar
tror trådskaparen har nallat lite för mycket på träspriten. tror inte ens hans inskränkta,korkade, obildade halvt retarderade, acke black liknande, muppvänner håller med honom.

jag menar, vad skulle Odes ta sig till, om han inte längre kunde spy ur sig "ååå mååååna muuslim då?? mååååna muusliiiim!!!"
Citera
2008-05-24, 02:43
Medlem
beyonds avatar
Ju mer jag tänker på det, desto sämre framstår idén. Har du verkligen tänkt till här, johnny? Skulle det kännas bra att hävda att multimupparna inte klarar av debatten om du samtidigt vet att de är bakbundna av ett strängt regelverk medan du kan ösa på med hela arsenalen? Nä, goda argument och "Report Post" är dina bästa vänner i debatten.

OffT: Grattis, Odes.
Du är väl numera att betrakta som Flashback-profil tillsammans med Roger Persson, Gammal Hårdrockare med flera. När ens användarnamn konstant nämns i diskussioner man inte deltar i råder det inget tvivel, hall of fame nästa. Men Mååååååååna Müsli då?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in