2008-05-23, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Då har du helt feltolkat vad jag vill med den här regeln, men var väl inte annat att vänta från dig..
Men som seriös debattör så blir man less all svenskfientlig ot som florerar i framför allt I/I, övertygad om att en sån här regel skulle underlätta för modsen i nämnda forum, därför är mitt förslag att man under en testperiod inför den i I/I..

Oj vad fort man kan backa... Man riktigt ser bromsspåren.

Nu är han nere på I&I, hur vore det om man istället bara censurerade de bruna forumen?
Regel 1.09 Publikation i en brun tråd medför avstängning.
Den regeln går också att applicera på fjortisarnas analsexfrågor på alt.sex.
Citera
2008-05-23, 20:31
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Och genom att tysta kritik mot Sverige och dess kultur så kan ju FB slå ett slag för Sverige och svenskheten..
Ja, i sann "freedom of speech"-anda
Citera
2008-05-23, 20:34
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Ja, i sann "freedom of speech"-anda
Jag tror FB skulle ha mkt på att vinna genom att införa den här regeln omgående, inte minst skulle det bli ett trevligare debattklimat i ex I/I..
Citera
2008-05-23, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ovanstående regel är en regel som jag saknar på FB, tycker att den borde införas omgående.
Tror FB skulle ha mkt att vinna på att införa den regeln i sitt regelverk..
Hoppas på att få se den rp-listan omgående, eller är det att hoppas på för mkt..
Men tror att den regeln skulle skapa ett trevligare debattklimat här på FB, och man skulle slippa inlägg som jävla svenne, rasist m.m..

Räknas våra politiker till det nordiska folket? Räknas våldtäktsmän och mördare som kommer från norden till dem man inte får kritisera i ditt förslag? Räknas polisen och Säpo till det nordiska folket?

Då vete fan hur det skulle fungera. Men du kanske inte har tänkt igenom vilka konsekvenser ditt förslag skulle få?

Skulle det vara tillåtet för det nordiska folket att få kritisera sig självt eller skulle du vilja att kravet på anonymitet också försvann?
Citera
2008-05-23, 20:36
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Oj vad fort man kan backa... Man riktigt ser bromsspåren.

Nu är han nere på I&I, hur vore det om man istället bara censurerade de bruna forumen?
Regel 1.09 Publikation i en brun tråd medför avstängning.
Den regeln går också att applicera på fjortisarnas analsexfrågor på alt.sex.
Jag menar att man kan mjukstarta genom att införa den här nya regeln i I/I, men på síkt är det ju meningen att den ska gälla samtliga forumsdelar..
Citera
2008-05-23, 20:38
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Jag tror FB skulle ha mkt på att vinna genom att införa den här regeln omgående, inte minst skulle det bli ett trevligare debattklimat i ex I/I..
Om man i princip förbjuder den ena sidan att debattera menar du? Du har onekligen en poäng i det
Citera
2008-05-23, 20:45
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Om man i princip förbjuder den ena sidan att debattera menar du? Du har onekligen en poäng i det
Visst får man debattera, men då ska det ju ske på ett konstruktivt sätt.
Att läsa oneliners, som svennejävlar, Sverige är så jävla dåligt o.dyl tillför ju inte trådarna särskilt mkt..
Då vore den här regeln ett snabbt och effektivt sätt få stopp på den typen av användare som genomgående kör med såna argument..
Allt för att höja nivån på trådarna och debatten..
Citera
2008-05-23, 20:52
Bannlyst
Citat:
Visst får man debattera, men då ska det ju ske på ett konstruktivt sätt.
Att läsa oneliners, som svennejävlar, Sverige är så jävla dåligt o.dyl tillför ju inte trådarna särskilt mkt..

Vem har skrivit detta? Jag tror knappast babianen skulle ha sagt så, eller någon annan för den delen. Sluta ljug.
Citera
2008-05-23, 20:54
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Vem har skrivit detta? Jag tror knappast babianen skulle ha sagt så, eller någon annan för den delen. Sluta ljug.
Så du nekar till att det finns svenskfientliga inlägg på I/I..
Citera
2008-05-23, 20:59
Bannlyst
Citat:

Ja, jag förnekar detta. Anledningen är att jag anser att det är svenskt att tåla kritik och svenskfientlighet utan att börja gråta. Du är ungefär lika svensk som en taliban som bölar över några teckningar.
Citera
2008-05-23, 20:59
Bannlyst
Citat:

Jag nekar ingenting, men visa exempel på dina påståenden, det är ju inte jag som anklagar folk.
Citera
2008-05-23, 21:17
Medlem
Vrövhåls avatar
Nejdu johnny-62, det var ett riktigt idiotiskt förslag. Gillar du inte yttrandefrihet finns det säkert andra forum du kan söka dig till.
*smetar avföring på svensk flaggan och eldar upp en dalahäst*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in