Jag och min gode vän Får skulle träffa en langare. Vi skulle köpa lite brajj för att senare hälsa på en vän och gå på en fest.
Av langaren får jag 4g för 2oo av någon anledning. Jag var mycket nöjd.
När vi kom till våran vän så satte vi oss vid matbordet och pratade lite innan byteshandeln började. 2 gramm röka mot 2 eller 3 gramm tjack. Jag var ännu mer lycklig nu.
Vi meckade en stor jävla pipa och började röka, Får rökte inte någonting eftersom han var full.
Jag blir friterad som en fiskpinne och går efter en liten stund ut på balkongen för att få frisk luft och sammla tankarna lite.
Plötsligt kommer en kompis till in i lägenheten, han är också tjackis och är enmycket skön person. Han ger mig en öl, som jag inte vill dricka. När jag vill ge tillbaks den till honom så säger han "Nej nej!" och lämnar balkongen.
Jag lämnar ölen på golvet och går in i lägenheten igen. Sätter mig vid bordet och pratar lite. Får är på toalletten.
Någon kommer in genom dörren. Jag ser från ingenstans en helt sliten gubbe, med en skällande hund springandes runt benen, han nästan skriker "Vart fan är knarket!?!". Jag får panik där jag sitter vid bordet två meter ifrån den äckliga hunden. Jag tror att han ska döda oss allihopa.
Han går fram till bordet och lägger ett järnrör på det medans han mummlar någonting. När Får kommer ut från toaletten så har jag helt panik och mummlar fram att vi borde gå.
Medans jag tar på mig skorna får jag ett panikanfall och springer ut genom dörren, jag tror att horsaren kommer för att ta oss, han vill inte lämna några vittnen.
Efter det hade jag två dagar fyllda av ångest och tankar kring att sluta med droger, innan jag, Får och Hatt hade ett tredagars tjackrace under valborgs helgen, för att sedan börja röka nästan dagligen igen.
Det blev långt du... Hoppas det var kul!