Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Skillnaden dock är att det går att gilla Berdych och Robin medan Almagro är alldeles för osympatisk.
Berdych var riktigt trevlig i "Game, set & Mats".
Berdych tycker jag är en av de mest osympatiska spelarna på touren, han passar perfekt ihop med Stepanek. Jävla lag de har där Tjeckien
Almagro och Berdych tycker jag är de mest osympatiska spelarna i världstoppen. Med det sagt så menar jag givetvis bara hur jag upplever dem på banan. De må mycket väl vara jätteschyssta grabbar utanför planen.
Söderling tycker jag inte är osympatiskt men jag kan mycket väl förstå om många tycker det, speciellt folk som inte kan svenska för de känner ju inte honom på samma sätt som vi som vet mer om honom. Han kan nog lätt uppfattas som rätt så dryg på tennisbanan dock, det kan jag hålla med om.
Berdych har mycket att jobba på för att jag ska ändra uppfattningen om honom angående detta, han har "gjort" en del saker som jag tycker visar att han är rätt "självupptagen" på tennisbanan. Stepanek behöver man väl knappast säga nåt om egentligen, det han gjorde mot Tipsarevic i DC senast säger väl det mesta