Denna gång tycker jag dock att Murray har fått en tuff lottning, förmodligen Istomin och sedan Raonic. Två spelare som är i sitt livs form varar en som man får absolut noll rytm emot pga världsrekordservar
Såg att Raonic har gått upp på andra plats på listan över hådaste servar efter Karlovic, bara en mph långsammare
Jag hoppas verkligen att Baghdatis tar L.Mayer i första för då blir det match mot Djokovic, han utmanar verkligen Djokovic varje gång de spelar, oavsett vilken form Djokovic är i så verkar han gilla att möta honom. Han har förlorat alla möten men tagit set i nästan alla deras matcher.
Federer tycker jag har fått en bra lottning, ser inga hot emot honom i början av turneringen.
Fish kommer få det väldigt tufft om Kevin Anderson spelar bra, han är bättre än sin seeding, tar man bara årets resultat så är han rankad #16. Det är långt bättre än Fish.
Verdasco mot Almagro i tredje vore roligt, om det händer så tror jag Almagro tar det denna gång, jämnabra spelare dessa två och båda har spelat bra på sistone, Verdasco hade ju lite otur att han stötte på Del Potro så tidigt förra veckan, han hade säkert kunnat gå längre annars.
Av toppspelarna så tror jag Murray är den som lever farligast i början av turneringen.
Det ska bli intressant att se Nalbandian också, han kanske kan överraska om han inte går sönder, finns ju kapacitet i honom, blev lite överraskad att han spelade bra i IW faktiskt, det känns som att det kommer gå bra för honom om han inte får nån skada.