Bra videor. Kan vara att begreppen används lite slarvigt. American Twist har jag bara hört på denna videon och läst på något ställe, men jag har aldrig hört en tenniskommentator, varken svensk eller engelsk använda det begreppet.
Beror pa att ingen spelar med det längre, ger för mycket ryggproblem.
Antagligen fortfarande deppig efter tredje GS-finalförlusten utan att ta ett enda set. Har läst någonstans att han kan ha lite problem med en skadad handled, men det var en kommentar till en matchrapport så jag vet inte hur säkert det är.
Tsonga också utslagen för övrigt. Även David Ferrer fick packa väskorna. En hel del skrällar, men den största är naturligtvis att kvalspelaren Young slår Murray i raka set, skadad eller ej.
Murray drog sig tidigare ur Dubai pga. handledsskada. Det var den officiella förklaringen. Isf är det märkligt att han överbelastar och spelar så mycket dubbel. Är kvar i dubbeln i Indian Wells.
Är inte överraskad att Murray åkte redan i första matchen, skadad eller ej, han förlorade även första matchen i Rotterdam, visserligen mot en väldigt bra spelare, men ändå.. Tror felet sitter minst lika mycket i huvudet som i handleden.
Att Ferrer förlorade överraskade mig mycket mer.
Söderling såg tyvärr "Australian Open-dålig" ut idag. Han vinner nog inte Indian Wells 2011. För hans del var det tur att Murray åkte tidigt med tanke på rankingen.
Han verkar otroligt seg ikväll, samma som i föregående match mot Berrer som han dock lyckades vinna
Men 5 setbollar och torsk......
Serven ser oxå vek ut