2010-12-04, 17:04
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Och vad hände med de svenska tävlingarna?!

Vilken svensk tävling innan Roland Garros skulle han vara med i?
Citera
2010-12-04, 17:18
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vilken svensk tävling innan Roland Garros skulle han vara med i?

Nä nu var det vinet som loggade in ist för jag! My bad..
Citera
2010-12-05, 10:24
Bannlyst
Edit: Läste att det stod sen Melbourne GS på hemsidan så jag såg fel. Hans förlust mot Granollers senast där var väl mycket pga oskärpa?

Klockan på datorn har inte ställts om till vintertid, hatar förvisso skiten till vintertid, så därför visar tydligen klockan fel på inlägget här!!!!???? Ställde om klockan nu, och det påverkar tydligen tiden på flashback!!!???
Senast redigerad av kukukukusjkin 2010-12-05 kl. 10:56.
Citera
2010-12-05, 10:38
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
På Robins hemsida står det inte ens att han är med i Australian trots att han ställer upp i 2 turneringar i Australien innan Oz Open!!! Han har säkert dock fortfarande alla chanser att förbättre sitt usla facit där. Hans förlust mot Granollers senast där var väl mycket pga oskärpa?

Klockan på datorn har inte ställts om till vintertid, hatar förvisso skiten till vintertid, så därför visar tydligen klockan fel på inlägget här!!!!???? Ställde om klockan nu, och det påverkar tydligen tiden på datorn!!!???

Va?

En av de sämre matcher han gjorde denna säsong. Ingenting stämde. Synd att det kom i Aussie men så funkar sporten!
Citera
2010-12-05, 10:49
Bannlyst
Jag läste här i tråden att bara Federer och Sampras ansågs bättre än Lendl, men Borg för böveln, man är ju svensk. Förresten skulle han kunna va en bra tränare för Robin?

Edit: ansågs, se ovan.
Senast redigerad av kukukukusjkin 2010-12-05 kl. 11:40.
Citera
2010-12-05, 10:54
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Edit: Läste att det stod sen Melbourne GS på hemsidan så jag såg fel. Hans förlust mot Granollers senast där var väl mycket pga oskärpa?

Klockan på datorn har inte ställts om till vintertid, hatar förvisso skiten till vintertid, så därför visar tydligen klockan fel på inlägget här!!!!???? Ställde om klockan nu, och det påverkar tydligen tiden på datorn!!!???

Abu Dhabi (exhibition)

Brisbane 250

Melbourne GS

Rotterdam 500

Från Robin hemsida. Mycket listig maskering att skriva GS istället för Grand Slam. Nästan så man behövde ta till en Enigma men till slut löste det sig ändå.
Citera
2010-12-05, 11:28
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Jag läste här i tråden att bara Federer och Sampras var bättre än Lendl men Borg för böveln, man är ju svensk. Förresten skulle han kunna va en bra tränare för Robin?

? Vad menar du? Om du antydde att Borg skulle kunna vara bättre än Lendl är det en legitim åsikt men språkligt blev det fel.

Borg har inte jobbat med tennis på >25 år och jag tror varken att han är intresserad eller lämpad.
Citera
2010-12-05, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
? Vad menar du? Om du antydde att Borg skulle kunna vara bättre än Lendl är det en legitim åsikt men språkligt blev det fel.

Borg har inte jobbat med tennis på >25 år och jag tror varken att han är intresserad eller lämpad.

Nån sa här varför inte Edberg och jag tvivlar på att han heller har vart tennistränare.
Citera
2010-12-05, 11:42
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Nån sa här varför inte Edberg och jag tvivlar på att han heller har vart tennistränare.

Edberg är iaf mer analytiskt lagd än Borg men det var inte heller ett rimligt förslag.

Har man varit från touren i 15 år och slagit rot någonstans är man förmodligen inte så sugen på att börja resa 40 veckor om året igen.
Citera
2010-12-05, 13:20
Medlem
Jaxxxs avatar
Någon annan som kollar DC finalen idag. Känns som att det kommer att avgöras i sista matchen med tanke på hur lätt Djokern brukar ha för Monfils! Kan bli en nagelbitare idag...
Citera
2010-12-05, 15:51
Medlem
Bjurras avatar
Troicki - Llodra i 5e och avgörande matchen. Kan bli intressant.
Citera
2010-12-05, 16:18
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Troicki - Llodra i 5e och avgörande matchen. Kan bli intressant.

Nån som vet varför inte Simon o Tipsarevic lirar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in