2010-09-23, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Kan man vara annat än negativ när man talar om Sverige och DC nuförtiden?

Kul motståndare dock, det kan bli härliga matcher om ryssarna skickar bästa laget. Förhoppningsvis spelas den i kungliga, då blir det helhelg med DC-tennis. Men vem i hela hisingen ska spela sveriges andrasingel? Berta? Eller Enqvist själv? Sicket tunt lag vi har nuförtiden...

Kanske tjatar om Joachim J men jag hoppas på honom.
Citera
2010-09-23, 21:58
Medlem
fishattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukukukusjkin
Kanske tjatar om Joachim J men jag hoppas på honom.

Han kommer inte komma tillbaka på en sådan nivå tyvär. Nog för att han fortfarande håller klassen i elitserien men inte i DC.
Citera
2010-09-23, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fishattack
Han kommer inte komma tillbaka på en sådan nivå tyvär. Nog för att han fortfarande håller klassen i elitserien men inte i DC.

Får se hur det blir i sthlm open. Han vill antagligen att det ska vara knäpptyst kring honom som det har vart nästan sen ett halvår och tidigare också i perioder tror jag, minns inte så noga nu.
Citera
2010-09-23, 22:15
Medlem
Vobblers avatar
Det är ju det jag säger, vi har ingen. Sofia Arvidsson kanske? Hon ser ut som en man om man slänger på en lösmustasch.
Citera
2010-09-24, 01:43
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Nästa vecka är det dags för inomhussäsongen att dra igång för Robins del, första turneringen är Malaysia Open med ett riktigt starkt startfällt, fem top 10 rankade spelare i en 250 turnering är riktigt stark jobbat av arrangörerna (stockholm open se och lär!).

Federer, Söderling och Berdych. Det är inte på något sätt en dålig uppställning. Federer är alltid det hetaste namnet på allas listor. Sveriges bästa tennisspelare just nu, Söderling kommer. Berdych, årets genombrott om man kan säga så. Semi i RG och final i Wimbledon. SO känns vassare än på väldigt länge, i bästa fall skulle man väl även fått hit Roddick
Citera
2010-09-24, 15:47
Bannlyst
Ville säga att jag behöver inte ha nåt emot dominanter fast då är det nät-spelare jag absolut föredrar.
Citera
2010-09-24, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Om en spelare hoppar en GS eller en Masters utan giltig anledning kan han få böter. Dock är det nog inte svårt att ordna en giltig anledning, "personliga skäl" funkar alltid.
Det är ju det jag säger.
Citera
2010-09-24, 20:12
Medlem
Vobblers avatar
Är Monfils snabb, eller är han hypersnabb? Sinnessjuk poäng mot Ferrero.
http://www.youtube.com/watch?v=gtuf12Uw1dk&feature=related

Jag kan tänka mig att han skulle göra bra tider på 100 meter.
Citera
2010-09-24, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Kan man vara annat än negativ när man talar om Sverige och DC nuförtiden?

Kul motståndare dock, det kan bli härliga matcher om ryssarna skickar bästa laget. Förhoppningsvis spelas den i kungliga, då blir det helhelg med DC-tennis. Men vem i hela hisingen ska spela sveriges andrasingel? Berta? Eller Enqvist själv? Sicket tunt lag vi har nuförtiden...
Mikael Ryderstedt spelar rolig tennis, komihåg på 70-talet och Björnes vinst, var det inte ett enmannalag?
Citera
2010-09-24, 23:32
Medlem
Maglors avatar
Två trevliga nyheter:

- Calle Bergman i semi i Faluns future efter att ha slagit bla Ryderstedt. Kul för honom och bra för svensk tennis om han kunde vinna tävlingen och kanske för en gång skull få WC till SO.

- Grigor Dimitrov i final för andra veckan i rad på Challengertouren i Bangkok. Lite genombrott för grabben, hoppas vi för se honom på tv snart.
Citera
2010-09-24, 23:40
Medlem
Maglors avatar
http://www.youtube.com/watch?v=MU1gXakakm0

Federers forehand kopierad
Citera
2010-09-25, 17:07
Bannlyst
Kent Carlsson var en helt renodlad grusspelare tycks det som. Frågan är om han hade kunnit uppnått Borgs eller Nadals Grand Slam framgångar på grus, vem vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in