2025-07-10, 17:19
Medlem
Dupeas avatar
Kommentatorernas överdrifter och svulstigheter är fan outhärdliga att lyssna på. De borde lära sig av engelska kommentatorer och hålla käften ibland.
Citera
2025-07-10, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Sådär ja, gaphalsen satt på plats.

Vem behöver kolla på porr när man ser och hör en högstönande Sabalenka
Citera
2025-07-10, 17:33
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Jag blev skogstokig av Seles och Sharapova, nu även Sabalenka. Kanske finns en röd tråd i S:et
Citera
2025-07-10, 18:08
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74

Ha ha! Allvarligt talat håller jag med Masinga, kommer aldrig vänja mig vid detta. Är heterosexuell man, störde mig aldrig på Connors, tvärtom tyckte man som parvel att det var lite coolt att det hördes när han kämpade över bollen. Strange.

Syrran ringde under slutet av matchen, "vad händer!!!??" Jag: "vänta så skruvar jag ner". Låter mer som svinslakt än sex... iofs har jag aldrig bevistat någon svinslakt... (Heller aldrig fått någon tjej att låta som Sabalenka... ).

PS Jo... nära... DS

Allvar; Bencic tror jag får det jobbigt här. verkar dessutom ha probs..???
Citera
2025-07-10, 18:39
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag noterar att Greta lyser med sin frånvaro i tråden sedan hennes kandidater till titeln på både herr- och damsidan åkte ut redan i första omgången.

Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Följde skärmytslingen för några veckor sedan, Greta är absolut kunnig och läsvärd, förstår dock inte höjandet av Rune till skyarna!??? Obegripligt. Kommer han vinna någon GS framgent? Absolut, men är ingen framtida etta i min bok.

Var tvungen att ta ett break (!) och återhämta mig efter mina favoritfall i första omgången! 🤔🤔

Känns dock skönt att bli av med Subbalenka - efter hennes agerande på presskonferensen (Parisfinalen) sjönk hon som en sten… Missundsam typ.

Nu fattas bara att Sinner försvinner, då är Wimbledon2025 räddat!
Citera
2025-07-10, 18:44
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Var tvungen att ta ett break (!) och återhämta mig efter mina favoritfall i första omgången! 🤔🤔

Känns dock skönt att bli av med Subbalenka - efter hennes agerande på presskonferensen (Parisfinalen) sjönk hon som en sten… Missundsam typ.

Välkommen åter!

Jo, skönt att hon är borta. Totalt charmlös tennis, plus "nu dör svinen"-skrikandet.

Aldrig hållt på Novak av någon anledning, men gör det nu, troligen hans sista chans att vinna sin 25e GS-titel.

Halvtrist semi just nu. Swiatek ser starkast ut, lite trist.
Citera
2025-07-10, 18:57
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:

Härligt att du är tillbaka. Du är inte den första genom åren som tippat tokfel. Relativt vanligt i den här tråden skulle jag säga.

Vilken trist SF, noll drama, kommer Swiatek avsluta med en bagel mot Belinda?
Citera
2025-07-10, 23:08
Avslutad
Sabalenka har tappat det helt och är numera ett vandrande nervvrak.

Men det var skönt att den polska pannan slog Bencic i alla fall så det inte ännu en gång blev en ointressant uppgörelse mellan två nobodies.
Citera
2025-07-10, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Härligt att du är tillbaka. Du är inte den första genom åren som tippat tokfel. Relativt vanligt i den här tråden skulle jag säga.

Vilken trist SF, noll drama, kommer Swiatek avsluta med en bagel mot Belinda?

Jag tvivlar dock på att någon någonsin har tippat så fantastiskt fel att de tippade slutsegrarna åkt ut redan i första omgången.

Men förhoppningsvis kostade det inte så mycket för Greta. 🤭
Citera
2025-07-11, 03:52
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag tvivlar dock på att någon någonsin har tippat så fantastiskt fel att de tippade slutsegrarna åkt ut redan i första omgången.

Men förhoppningsvis kostade det inte så mycket för Greta. 🤭

Skönt att man åtminstone kan vara ”bäst” på något!

Dessutom, kostnaden var låg, jag klarar mig med bara en njure 🏥

Whatever - har lite svårt för Swiatek också, så, håller på den amerikanska ryskan i damfinalen (även om detta oxå tar emot)…

Nu jagar ju Djoko sin 25:e GS-titel, och om han tar det har han ju ensam rekordet, herr som dam (som jag minns), men vilka fler rekord har inte Djoko?

Roger Federers rekord med över 14 års skillnad mellan första datumet han blev världsetta (2004) tills sista gången han gick upp som världsetta (2018) är väl ett rekord Djoko inte kommer ta, eller?
Citera
2025-07-11, 06:36
Medlem
Spännande Tennisdag framför oss

Hoppas verkligen Novak vinner mot Sinner.

Håller alla tummar jag har
Citera
2025-07-11, 07:21
Medlem
Citat:
Skönt att man åtminstone kan vara ”bäst” på något!

Dessutom, kostnaden var låg, jag klarar mig med bara en njure 🏥

Whatever - har lite svårt för Swiatek också, så, håller på den amerikanska ryskan i damfinalen (även om detta oxå tar emot)…

Nu jagar ju Djoko sin 25:e GS-titel, och om han tar det har han ju ensam rekordet, herr som dam (som jag minns), men vilka fler rekord har inte Djoko?

Roger Federers rekord med över 14 års skillnad mellan första datumet han blev världsetta (2004) tills sista gången han gick upp som världsetta (2018) är väl ett rekord Djoko inte kommer ta, eller?

Inte en chans att han någonsin blir världsetta igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in