2025-06-30, 15:36
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Medvedev ut direkt, eventuellt kommer Tsitsipas att gå samma öde tillmötes. Eller kommer han lyckas vända mot denne 113-rankade Valentin Royer?

Den generationen är så död på touren. Kommer gå till historien som den meningslösa generationen. Tur det kom en riktig generation efter.
Citera
2025-06-30, 16:58
Medlem
Värmen i London kanske påverkar de som spelar en lång och tuff match i dag. En lång match i dag i värmen kanske gör att de får det svårare senare i turneringen. Alcaraz ser ut att få en tuffare uppgift än vad jag trott, 1-1 i set.
Citera
2025-06-30, 17:00
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Värmen i London kanske påverkar de som spelar en lång och tuff match i dag. En lång match i dag i värmen kanske gör att de får det svårare senare i turneringen. Alcaraz ser ut att få en tuffare uppgift än vad jag trott, 1-1 i set.

Rune också, han tappade 2-0 ledning mot Jarry, och snart är vi inne i 5:e set..
Citera
2025-06-30, 17:01
Medlem
Vanstertrollets avatar
Ska Fognini orka va seriös en hel match mot en toppspelare för en gångs skull? Rätt spännande nu.
Citera
2025-06-30, 17:04
Medlem
ok, jag har "bara" Eurosport så jag ser Alcaraz, men intressant hur det går för Rune, om han kan komma tillbaka i ett eventuellt 5:e set.
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Rune också, han tappade 2-0 ledning mot Jarry, och snart är vi inne i 5:e set..
Citera
2025-06-30, 17:58
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
ok, jag har "bara" Eurosport så jag ser Alcaraz, men intressant hur det går för Rune, om han kan komma tillbaka i ett eventuellt 5:e set.

Tyvärr var Jarry för stark i 5:e set. Inte kul för Rune att åka ut i första omgången mot en 143 rankad spelare. Kanske att värmen var en bidragande faktor. Rune ska ju egentligen vinna den här matchen, särskit med tanke på att han var upp 2-0 i set..
Citera
2025-06-30, 18:01
Medlem
Citat:

Och där blev Rune utslagen

2 st topp 10 spelare borta redan

Skönt att Rune är borta, sjukt överskattad
Citera
2025-06-30, 19:34
Medlem
Vad är det för trams med att spelarna får begära "review" av Hawk-Eye domsluten? Verkar ju helt meningslöst.

38-årige Fognini gör en fantastisk match mot Alcatraz men får ge sig till slut tyvärr.
Citera
2025-06-30, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassini
Lite märkligt att Wimbledontennisen bara går i Eurosport 1 medans det i den andra kanalen visas någon gammal repris av klättring. Det är väl förstås ett försök att få fler att teckna ett Max-abonnemang, som kommentatorerna tjatar om titt som tätt. Gnidet i vilket fall som helst, när de ändå inte har någon livesport i den andra kanalen.
Kan förstå att dom väljer att göra sådär annars kan dom ju lägga ner betalabonnemangen. Så det är helt rätt. Däremot är det pinsamt att dom varken har studio eller svenska kommentatorer. Varför köpa upp rättigheterna och sen inte göra något med dom? Det fick mig att välja att se matcherna på annat håll istället.
Citera
2025-06-30, 21:15
Medlem
Om man gillar 90tals-pangpang så ska man tuna in Fritz-Mpetshi. Det här kan bli knivigt för Taylor.
Citera
2025-06-30, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Om man gillar 90tals-pangpang så ska man tuna in Fritz-Mpetshi. Det här kan bli knivigt för Taylor.
Han servar ju över 230 km/h varenda serve!
Detta var kul att kolla!
Citera
2025-06-30, 23:01
Medlem
Ilimitados avatar
Zverev blir jag inte klok på. Har varit topp-3 i typ åtta år och ingen grandslam. Måste vara ende spelaren som har lyckats med den bedriften. Ibland undrar jag om han ens bryr sig om att ta det där sista steget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in