Citat:
Ursprungligen postat av
Runber
Då ska vi se serbfittan baggen clark kent klara det hänger nu bara på grekbögen eller ryssjäveln snart facit hoppas på grekbögen
Fick fan läsa det där tio gånger innan jag fattade

:
"Då ska vi se: serbfittan, baggen (Ruud), clark kent (Fritz) klara. Det hänger nu bara på grekbögen eller ryssjäveln. Snart facit. Hoppas på grekbögen"
Såg bara halva andra set av matchen Medvedev - Djokovic, men jag tycker fortsatt att ryssen gör alltför många puckade beslut när han spelar: började tiebreaket med en serve och volley, tex, som gick åt helvete. Och i ett gem mot slutet där när Djokovic pressade honom en del la han in en del värdelösa stoppbollar. Får inte till några dugliga approaches och nätspel.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Skärpning,
Bobo. Om du tror att en nån newbie med tre (3) inlägg i bagaget har nåt som helst att komma med bland oss ärrade veteraner i tennistråden så är du bra naiv. Nej,
knapptetton eller vad hen kallar sig får allt visa vad hen går för innan jag ens ids läsa inläggen.

Ja, många duktiga skribenter i tråden; men dig tror jag aldrig jag har sett?

Är du säker på att du är i rätt tråd? Eller har du månne förirrat dig hit från Flashback Junior?