Tror du att Danill tar det eller hoppas du det? Lite skillnad.
För mig är detta en 50/50 match, lite fördel grejen kanske t.o.m. Danill verkar helt ut form.
Både och tror jag? Höjar nog mest på Danilo, lite kluven.
Blir rätt kul match mot Djoko då i sista omgången.
Medvedev räddar tre matchbollar och kniper det till slut trots att han höll på att slarva bort det. Vilka volleys där när han rädda andra matchbollen, och tredje kan ju klassas som rätt sjuk? Satan i helvetet, smashar in den där som en serve från baslinjen. Nu är det match kan man lugnt säga
Det har varit några grymma tiebreak på sistone och det här var ytterligare ett. Bollen när Tsitsipas har matchboll vid 10-9 och gör några sanslösa räddningar men där Medvedev avgör med en dödande smash från baslinjen ... godis. Edit: bobo höll visst med
Lite surt att man jobbar på knasiga tider, så kvällsmatcherna orkar man ju inte sitta uppe och kolla på. Den igår verkar ha varit en riktig pärla. Jag får väl kika på lite highlights när jag kommer hem. 😄 🤠
Ruud har mött samtliga ur Big3, men har ännu inte vunnit ett enda set mot någon av dem. Jag trodde han skulle bryta den trenden idag, men kanske inte ändå. Servar för att stanna kvar i andra set nu, och därmed kvar i matchen..
Ruud har mött samtliga ur Big3, men har ännu inte vunnit ett enda set mot någon av dem. Jag trodde han skulle bryta den trenden idag, men kanske inte ändå. Servar för att stanna kvar i andra set nu, och därmed kvar i matchen..
Fast denna match hade han ju inget o spela för, mer än kanske lite mer prispengar vid vinst men han har ju redan gått vidare. Ganska väntat att Nadal skulle vilja avsluta snyggt dock.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!