2022-04-21, 16:16
Medlem
ingetbranicks avatar
Aj, aj, aj, vad pisk Rebecca Peterson fick av fryskyls favoritdiva Putintseva i Istanbul. 2-6 0-6 är inget man bara skrattar bort.
Citera
2022-04-21, 16:58
Medlem
biupy6ips avatar
Ni som önskar att spelare av Rysk nationalitet inte ska få delta i Wimbeldon är ju patetiskt griniga.

Ställ er bara frågan varför inte USA blir portade från saker när dom startar krig och illegitimt dödar miljontals.
Citera
2022-04-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Ni som önskar att spelare av Rysk nationalitet inte ska få delta i Wimbeldon är ju patetiskt griniga.

Ställ er bara frågan varför inte USA blir portade från saker när dom startar krig och illegitimt dödar miljontals.

Väst var för mesiga mot Hitler under hela 30-talet. Det misstaget får vi inte göra om, då kan det eskalera hur långt som helst, kanske till att en atombomb träffar ditt hus.
Citera
2022-04-21, 20:36
Medlem
biupy6ips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Väst var för mesiga mot Hitler under hela 30-talet. Det misstaget får vi inte göra om, då kan det eskalera hur långt som helst, kanske till att en atombomb träffar ditt hus.
Haha! Hitler släppte ingen atombomb. Det var hitlers jude fiender i USA som gjorde det.

Detta är inte relevant till att snygga Ryskor och Medevev kommer till England och spelar tennis.
Citera
2022-04-21, 20:40
Medlem
Citat:
Haha! Hitler släppte ingen atombomb. Det var hitlers jude fiender i USA som gjorde det.

Detta är inte relevant till att snygga Ryskor och Medevev kommer till England och spelar tennis.

Sade jag att Hitler släppte en atombomb?

Men avslutar innan vi går alltför mycket OT, med att upprepa att jag anser att Wimbledon handlar helt rätt.
Citera
2022-04-22, 00:00
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Klart det är rätt. Hur ska man annars ändra opinionen i Ryssland om man inte inför sanktioner mot individer. Effektivast är ju att göra det mot folk som är rika och kända.

Wimbledon visar återigen att de är den bästa turneringen.

Nåja, det är väl trots allt långt ifrån alla ryska idrottare som är "rika och kända".
Citera
2022-04-22, 12:21
Medlem
ingetbranicks avatar
Självklart slog Djokovic - ur underläge - Kecmanovic Det här var nog precis vad han behövde, nu är han på gång (blir väl nollad av Khachanov i semin bara för det ).
Citera
2022-04-22, 13:51
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Märkligt att folk i tråden stödjer Wimbledons intentioner att hindra ryska utövare från spel. Jag tycker det är helt sinnessjukt.

Det är så jävla ruttet gjort, men vad annat kan man förvänta sig av skitnödiga britter. Låt dem ha sin jävla turnering och kolla inte på skiten.
Citera
2022-04-22, 19:43
Medlem
biupy6ips avatar
Kan Alcarez slå greken idag? Tror det blir en lång match.
Citera
2022-04-22, 20:03
Medlem
ChristerGHs avatar
Citat:
Kan Alcarez slå greken idag? Tror det blir en lång match.

Om han spelar som jag vet att han kan göra så tror jag absolut att han kan vinna, hoppas!
Citera
2022-04-22, 22:16
Medlem
biupy6ips avatar
Nu hämtade greken upp 2 breakbollar underläge i set 2 och vann settet precis som han gjorde mot Schwartzman. Helt otroligt om han skulle vinna matchen.
Citera
2022-04-22, 22:20
Medlem
Ja, Alcaraz tappade 6-4,4-1 med två break, hade inte varit nära att tappa serven innan dess, hade inte ens varit deuce. Men blev 7-5 till Tsitsipas i andra. Nu är det öppet. Fast det tveklöst är Tsitsipas som har momentumet, så säger något mig att Alcaraz tar det till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in