2020-03-07, 17:14
Medlem
Rena Djokovic-segern av Mikael det där. Betydligt bättre spel än man kunnat ana.
Citera
2020-03-07, 18:16
Bannlyst
Man är lite ringrostig när det gäller Davis Cup, jag trodde att enbart dubbeln spelades idag.

Kul att Sverige får tampas med de bästa i Madrid, det blir en trevlig avslutning på tennisåret.
Citera
2020-03-08, 13:34
Medlem
Kul som fan med Sverige i DC-final. Det ska bli väldigt intressant att följa till nästa vinter.

Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Snacka om att ha valt fel sport. Den där Vickery är det stark psykovarning på.

DC-dubbel idag då, och den måste vi så klart vinna, annars blir det inget slutspel. Jag har svårt att tro att Elias vinner sin singel i morgon.

Bisarrt hur de får bete sig egentligen. Den där Vickery borde typ varit diskad flera gånger i den matchen. För mycket svaga domare på touren.
Citera
2020-03-08, 17:29
Medlem
Någon som hört hur det går med Masters Turneringen som kommer nästa vecka, den borde väl spelas, kanske det blir utan publik med tanke på coronaviruset!?
Citera
2020-03-08, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Någon som hört hur det går med Masters Turneringen som kommer nästa vecka, den borde väl spelas, kanske det blir utan publik med tanke på coronaviruset!?

Man får en refund om man inte vill gå pga rädsla. Dessutom:
Ball boys and girls will wear gloves at the BNP Paribas Open international tennis tournament in Indian Wells, California, to combat the coronavirus outbreak, organizers have announced.

Play is set to start Monday in California.
The BNP Paribas Open has drawn up measures to prevent the spread of the novel coronavirus, which is disrupting public events around the world.
It's normally the ball kid's job to look after the players' towels in tennis, but they will not be required to touch towels.
Players will manage their own towels on court, and they can place the towels on a chair at the back of the court during play, organizers said in a statement.
Citera
2020-03-08, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Man får en refund om man inte vill gå pga rädsla. Dessutom:
Ball boys and girls will wear gloves at the BNP Paribas Open international tennis tournament in Indian Wells, California, to combat the coronavirus outbreak, organizers have announced.

Play is set to start Monday in California.
The BNP Paribas Open has drawn up measures to prevent the spread of the novel coronavirus, which is disrupting public events around the world.
It's normally the ball kid's job to look after the players' towels in tennis, but they will not be required to touch towels.
Players will manage their own towels on court, and they can place the towels on a chair at the back of the court during play, organizers said in a statement.
Äntligen, att boll tjejer/killar skall hålla på att serva spelarna hela tiden med denna förbannade handduken har retat mig länge nu, hoppas att detta blir permanent!
Kul att det verkar bli spel då, man vill ju ha nått att fördriva tiden med när man är i frivillig karantän.

Tack för infon!
Citera
2020-03-08, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Kul som fan med Sverige i DC-final. Det ska bli väldigt intressant att följa till nästa vinter.

Bisarrt hur de får bete sig egentligen. Den där Vickery borde typ varit diskad flera gånger i den matchen. För mycket svaga domare på touren.
Hon har ju en bedrövlig teknik, hon borde jobba på svingen, jag har nog aldrig sett någon med sådan dålig teknik, hon drämmer raket i backen femtielva gånger utan att lyckas knäcka ramen, bedrövligt!
Senast redigerad av givemeyourmoney 2020-03-08 kl. 18:05.
Citera
2020-03-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Hon har ju en bedrövlig teknik, hon borde jobba på svingen, jag har nog aldrig sett någon med sådan dålig teknik, hon drämmer raket i backen femtielva gånger utan att lyckas knäcka ramen, bedrövligt!

Någon som spenderar så mycket tid på att få psykutbrott lär nog knappast ha tid att träna teknik. Hon får McEnroe att framstå som en helt vanlig person. Sjukaste jag sett faktiskt, hon behöver omedelbar psykvård.
Citera
2020-03-09, 03:43
Medlem
Cilangs avatar
Det var en jävla tur att jag inte hann köpa biljetter till Indian Wells. Jag undrar hur de kommer lösa detta med rankingpoäng osv? Verkar som att de ska försöka spela ett senare datum ist.
Citera
2020-03-09, 05:54
Medlem
calina85s avatar
Indian Wells cancelleras pga corona...fan. bästa turneringen😞
[url][https://bnpparibasopen.com/coronavirus//URL]

Lyckas inte få länken att fungera. Men ni ser var ni ska gå in
Senast redigerad av calina85 2020-03-09 kl. 05:59.
Citera
2020-03-09, 06:03
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Det var en jävla tur att jag inte hann köpa biljetter till Indian Wells. Jag undrar hur de kommer lösa detta med rankingpoäng osv? Verkar som att de ska försöka spela ett senare datum ist.

Känns inte som det kommer bli bättre😔. Dessutom rätt fullspäckat schema som det är. Tror många turneringar framåt är i fara faktiskt 😩
Citera
2020-03-09, 09:10
Bannlyst
Riktigt tråkigt, nu var man ju hyfsat laddad!

Risken är som sagt att flera av vårens turneringar kommer att strykas nu. Förbannade kineser och deras äckliga matkultur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in