2019-10-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Tack för den, har inte hunnit med att kolla så mktm menfår inte till full skärm och ljud men man kan ju inte få allt

För mig dyker helskärmsknappen och volymkontrollen upp en stund ifall jag klickar på videon så att någon reklampopup ska visas (men blockas av min adblocker).
Citera
2019-10-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
För mig dyker helskärmsknappen och volymkontrollen upp en stund ifall jag klickar på videon så att någon reklampopup ska visas (men blockas av min adblocker).
Får buga och bocka igen, allt funkar och mkt bra bild
Om det finns något liknande för SHL skulle det vara godis
Citera
2019-10-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Får buga och bocka igen, allt funkar och mkt bra bild
Om det finns något liknande för SHL skulle det vara godis

Japp, bästa kvalitet på gratisstream jag hittat. Inga kommentatorer heller, vilket är både en lättnad och saknad.
Vet ej, tennis är den enda sport jag ser på. =)

Ryssen Kachanov hade 1000p att försvara den här veckan. Torskade mot Struff. Föll 8 platser på rankingen, från 8 till 16, och det blev samtidigt omöjligt för honom att kvala in till slutspelet. Måste varit en tung förlust på flera sätt...

Dimitriv spelar mot "Ambehr", som han tydligen heter på Franska. Har mest varit servande och misstag hittils. Dimitriv ligger redan under med ett break vid 1-2. Han pressade Humbert direkt efteråt för att försöka komma tillbaka till lika, men Humbert servade för bra. 1-3 nu.
Senast redigerad av suppose 2019-10-29 kl. 17:08.
Citera
2019-10-29, 20:01
Medlem
I kungliga under SO nästan tomt på åskådare de första dagarna, i Paris Masters massor med folk, iofs en annan dignitet på turnering, spelare och stad men ändå en viss skillnad på intresse
Citera
2019-10-29, 20:42
Medlem
Men det är väl ganska naturligt eftersom att det är massor med fransoser som spelar. Vi hade ju inte så många svenska deltagare. Den mest populäre drog sig ju ur.

Men ja, tennisintresset är lågt. Betydligt större intresse finns kring kvinnofrågor och klimatet. Man kanske borde införa damspel i Stockholm Open under samma vecka? Vår högst rankade tennisspelare är ju trots allt kvinna? Det har ju gnällts i tråden om hur dåligt tiden utnyttjas på centercourt i SO. I tomrummet på kvällen, bästa matchtid, kan man lägga in en dammatch. Kanske en uppvisningmatch, till att börja med? För att känna på intresset? Rebecca Peterson mot Ostapenko, t.ex. Den hade jag velat se i alla fall. Eller mot Gauff =)
Citera
2019-10-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Medvedev mot hemmaspelande fransos i en av kvällsmatcherna imorgon. Det kan bli livat. Hoppas han tappar fattningen, gör hysch-tecknet e.d.
Lite kul ändå att det är där vi hamnat. Jag vill ha Medvedev vidare, men först ska han allt få svettas lite.
Citera
2019-10-29, 21:48
Medlem
Jaha, vilken flopp. Nu kan vi spola fram till finalen Djokovic-Nadal.
Citera
2019-10-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Jaha, vilken flopp. Nu kan vi spola fram till finalen Djokovic-Nadal.

Såg ut som att något kliade bak i kalsongerna på Ryssen. Var nog det.
Citera
2019-10-29, 22:43
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Ryssarna floppar i Paris...Rublev...Khachanov....Medvedev.

Chardy som nästan alltid hittar ett sätt att förlora täta matcher slår ut självaste Medvedev. Var nästan helt hundra på att Medvedev skulle ta hem matchen i det avgörande setet. Men de franska nerverna spökade inte i denna match. I dag hade Chardy verkligen marginalerna på sin sida och var fruktansvärt clutch. Räddar 14 av 15 breakbollar varav NIO i tredje. Han får nog tacka publiken som bar fram honom i kväll, skön stämning.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2019-10-29 kl. 22:45.
Citera
2019-10-30, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Faktiskt oväntat att alla tre rök. Men Paris indoor är lite speciell, svårtippad rackarturnering. Om man tippar på matcerna där brukar det vara en bra ide' att satsa på skrällar.

Annars är det en härlig turnering men fin inramning och mycket folk.
Citera
2019-10-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Chardy som nästan alltid hittar ett sätt att förlora täta matcher slår ut självaste Medvedev. Var nästan helt hundra på att Medvedev skulle ta hem matchen i det avgörande setet. Men de franska nerverna spökade inte i denna match. I dag hade Chardy verkligen marginalerna på sin sida och var fruktansvärt clutch. Räddar 14 av 15 breakbollar varav NIO i tredje. Han får nog tacka publiken som bar fram honom i kväll, skön stämning.

Medvedev och Chardy är tydligen polare. Och Medvedev talar flytande franska!?

https://www.youtube.com/watch?v=33qU_Fl5D2Q
Citera
2019-10-30, 20:09
Medlem
Geographicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Medvedev och Chardy är tydligen polare. Och Medvedev talar flytande franska!?

https://www.youtube.com/watch?v=33qU_Fl5D2Q
Har för mig att Medvedev flyttade till Frankrike som typ 13 åring för att utveckla sin tennis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in