Citat:
Ursprungligen postat av
Assdefender
Har alltid undrat det här men vad är det för typ av människor som går och ser tennis live? Hur orkar man sitta i 3-4 timmar i sträck för att se en sketen tennismatch?
Du måste såklart ha intresse för de, och kanske hängt med ett tag. När du väl har intresse så blir det som nåt du längtar efter att se

Tex det som kommer ske på Fredag Fedal matchen, senast dem möttes i Wimbledon var år 2008 i en riktig rysar match, minns själv att de var mkt runtomkring med mörker, regn, (tror ej dem hade tak då) En av för många kallar den bästa tennis matchen genom tiderna. Jag är ett fan av båda men har mina 8 lax investerade i Fed som vinnare, väljer dock att ta bankens erbjudande och bara sitta och njuta av matchen som för mig blir "final" matchen i Wimbledon

Vinner inte Maestro så håller ja tummar och tår att han tar divan Serben i Finalen