2017-08-23, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja, men jag skulle inte vilja förlora konstant i stort sett i 2 år, jag hade ju gett upp karriären .

Det är väl tur att hoppet för svensk tennis står till bröderna Ymer och inte till dig då
Citera
2017-08-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Det är väl tur att hoppet för svensk tennis står till bröderna Ymer och inte till dig då

Hahaha ja det är väl det.

Hoppas du förstår jag skojar lite , nog förstår jag det är som du säger

Edit: går ju inte sticka under stol med att Leo Borg blir intressant följa också .
Senast redigerad av pederN 2017-08-23 kl. 18:25.
Citera
2017-08-23, 20:03
Medlem
Citat:
Hahaha ja det är väl det.

Hoppas du förstår jag skojar lite , nog förstår jag det är som du säger

Edit: går ju inte sticka under stol med att Leo Borg blir intressant följa också .

Ja, Leo Borg är helt klart en intressant spelare. Det är givetvis för tidigt att säga något om honom men det kommer som sagt bli väldigt intressant att se hur det går för honom. Han har i alla fall rätt pappa om han behöver råd.
Citera
2017-08-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ja, Leo Borg är helt klart en intressant spelare. Det är givetvis för tidigt att säga något om honom men det kommer som sagt bli väldigt intressant att se hur det går för honom. Han har i alla fall rätt pappa om han behöver råd.

Han kanske inte har nå problem med tränare, räcker väl med namnet för att folk ska nappa :P
Citera
2017-08-24, 14:32
Medlem
Elias Y - Ojeda Lara 6-2 6-1 klar för ny kvart, nå ruskigt vad han spelar.
Citera
2017-08-24, 17:10
Medlem
Citat:
Elias Y - Ojeda Lara 6-2 6-1 klar för ny kvart, nå ruskigt vad han spelar.
Riktigt skoj som han går fram nu, hade inte möjlighet att se matchen, lika överlägsen som siffrorna antyder?
Citera
2017-08-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Riktigt skoj som han går fram nu, hade inte möjlighet att se matchen, lika överlägsen som siffrorna antyder?

Ja , helt överlägsen , var lite trevande i början , men servade riktigt bra idag och fortsatte med bra returer och offensivt spel.
Citera
2017-08-24, 18:38
Medlem
Ja första set var väl lite jämnare än vad siffrorna antyder men han servade ur sig alla kniviga lägen tidigt i matchen vilket gav en skön ledning att spela på. Sex ess och säkert dubbelt så många gratispoäng utöver det på serven. Andra set var det raka vägen.

De Greef torskade dessutom så han möter 282-rankade Taberner i kvarten. Förvisso en ung spelare på väg upp.
Citera
2017-08-24, 20:30
Medlem
Är Söderling med Elias nu i Italien?

Kul att han spelar bra igen. Kan ju vara bra att spela matcher på lite lägre nivå nu och bygga upp både spelet och självförtroendet. Då ökar han chanserna att slå sig in på ATP-touren när det blir dags för det.
Citera
2017-08-25, 00:02
Medlem
Citat:
Är Söderling med Elias nu i Italien?

Kul att han spelar bra igen. Kan ju vara bra att spela matcher på lite lägre nivå nu och bygga upp både spelet och självförtroendet. Då ökar han chanserna att slå sig in på ATP-touren när det blir dags för det.

Tror han är med , iallafall förra veckan var han på plats.
om det blir dags för det menar du
Citera
2017-08-25, 09:40
Medlem
Citat:
Tror han är med , iallafall förra veckan var han på plats.
om det blir dags för det menar du

Nej jag menar "när" annars skulle jag inte ha skrivit så.
Citera
2017-08-25, 15:41
Medlem
Strongt av Ymer att komma tillbaka från 0-3 och 2 breaks i första och till 7-6, men spanjoren är inte lätt att tas med, slår hårt med relativt få misstag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in