2016-03-25, 20:35
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Ryktas om värre saker än ett knä angående Federer.

Vad snackar du om?
Citera
2016-03-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Vad snackar du om?

Silent ban.
Citera
2016-03-25, 20:51
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Silent ban.

Det tror jag inte ett dugg på.

Tror faktiskt att det handlar om att hans knä fortfarande inte håller och att magsjuka bara är en ursäkt för att dölja hans skada.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2016-03-25 kl. 20:54.
Citera
2016-03-25, 21:06
Medlem
Citat:
Det tror jag inte ett dugg på.

Tror faktiskt att det handlar om att hans knä fortfarande inte håller och att magsjuka bara är en ursäkt för att dölja hans skada.

Meningen med det är?
Citera
2016-03-25, 21:28
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Meningen med det är?

Det är sant, finns ingen anledning att dölja en skada egentligen så det måste vara så att han helt enkelt är magsjuk. Tänkte att Federers knäskada kanske är betydligt mer allvarlig än vad folk känner till och att Federer och hans team inte vill gå ut med det.
Citera
2016-03-25, 21:42
Medlem
Finns en mycket bra anledning till att mörka en skada om man är Federer, att slippa medias tjat om det.

"Silent ban" Hahaha jag tror jag dör
Citera
2016-03-25, 21:45
Medlem
calina85s avatar
Del Potro spelar inte som han brukar. I Delray beach turneringen spelade han mycket bättre. Var väldigt sorgligt att se hur mycket unforced han gjorde som han vanligtvis inte brukar. Känns som han kommer dra sig ur tennisen för gott om det fortsätter så här . Vad är det för dålig jävla regel btw att man får hoppa in i andra omgången? Skitdåligt
Citera
2016-03-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Finns en mycket bra anledning till att mörka en skada om man är Federer, att slippa medias tjat om det.

Lika otroligt som att Sharapova skulle dopa sig eller hur?
Citera
2016-03-25, 21:47
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis

Jo, det var så jag tänkte.....det där med "silent ban" låter mer som önsketänkande från arga hardcore Nadalfans.
Citera
2016-03-25, 21:50
Medlem
Citat:
Det är sant, finns ingen anledning att dölja en skada egentligen så det måste vara så att han helt enkelt är magsjuk. Tänkte att Federers knäskada kanske är betydligt mer allvarlig än vad folk känner till och att Federer och hans team inte vill gå ut med det.

Tanken är väl ganska ologisk och en kortlivad lösning i så fall. Skulle han hålla på så här då tills det gått så lång tid att han måste lägga av? Det skulle väl bli mer förlust än vinning långsiktligt sett om det visar sig att han smygit med det för att roffa åt sig endorsement och sponsorpengar m.m.
Citera
2016-03-25, 21:57
Medlem
Citat:
Lika otroligt som att Sharapova skulle dopa sig eller hur?

Nej långt jävla mycket mer otroligt.

Fattar du hur jävla döfött detta resonemang om att man skulle ge ut såkallade tysta avstängningar är? Nu ber jag dig tänka efter lite. Antingen så stänger man av någon eller så gör man inte det. Om man ska göra nåt tyst så räcker det med en tyst varning i så fall. Finns absolut ingen logik i att stänga av någon i det tysta, vill man att sporten ska ha kvar någon så får denne vara kvar.

Fyfan vilka pappskallar som sprider dessa teorier.
Citera
2016-03-25, 22:07
Medlem
Visst kan säkert vara knät fortfarande, men han annonserade så pass tidigt ändå att han tänkte komma tillbaka här att magsjuka inte känns otroligt. Miami var trots allt en turnering han inte ens hade tänkt spela i år, så fanns ingen anledning att rusa tillbaka för att spela den. Jag tror aldrig att Federer kommer riskera sin "svit" att aldrig ha brutit en ATP-match(kanske kanske om det är en Wimbledon-final), och där i ligger nog svaret varför han inte ens försökte på spel idag.

Misstänker lite av en mental kollaps för Pottan, han hade nog ställt in sig hela veckan på att möta Federer om han gick till andra omgången och så får han veta nån timme innan att han får möta Zeballos istället. Såg inte hela matchen men det kändes lojt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in