2008-05-25, 19:06
Medlem
Tror du på Jesus gör du också Faderns vilja.

...min Fader och eder Fader, till min Gud och eder Gud.
Joh 20:17
Citera
2008-05-25, 19:12
Medlem
excelsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm_Haka
Cain gav det han tyckte han kunde bli av med, men Abel gav det bästa han hade och som han inte vile bli av med. Så är det med katoliker och muslimer också, dom ger det dom tycker att dom kann bli av med, medans vi ger vårt bästa som kostar oss på alla sätt.
Vilka är ni? Norrmännen?
Citera
2008-05-25, 19:23
Medlem
Att nå frälsning är att göra Faderns vilja.
Jag är varken muslim eller katolik.
Varför ska jag visa min oskuld inför dig? Bättre vore det om du vände om än att sprida din avskyvärda skit.

Gör det ni måste, fast inte förstör för andra.
Att döda är nödvändigt, annars översvämmas jorden av onda människor som muslimerna. Man ska bara snu den andra sidan till, om det är en kristen äller jude som tror på Jesus! Gör man så på nån annan, så dödar dom deg

Ja, vem fan bryr sig om de onda dödar ditt kött? Det ska ändå en dag förgås.
Du vet inte vad du talar om, för mångdråparen talar genom dig. Du uppmanar till att bryta Faderns bud. Nej, strama åt din tunga!

Det är förståligt att du vill strida för ditt kött med tanke på att du inte gör Faderns vilja. Men tro inte att köttet ska rädda dig. Det ska förgå likt din själ om du inte vänder om och tystar satan i dig.

Va inte orolig, Herren ska giva de skyldiga deras domar. Vänd du också om. Rädda din själ och ge fasiken i köttet.

Den som finner sitt liv skall mista det, och den som mister sitt liv för min skull, han skall finna det.
Citera
2008-05-25, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel F
Tror du på Jesus gör du också Faderns vilja.

...min Fader och eder Fader, till min Gud och eder Gud.
Joh 20:17

Faderen har förlåtit mig och alla andra som tror på Jesus.
Citera
2008-05-25, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av excelsis
Vilka är ni? Norrmännen?

"Vi" är dom riktiga judar, dom som TROR på Jesus.
Citera
2008-05-25, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ja, vem fan bryr sig om de onda dödar ditt kött? Det ska ändå en dag förgås.
Du vet inte vad du talar om, för mångdråparen talar genom dig. Du uppmanar till att bryta Faderns bud. Nej, strama åt din tunga!

Käften på deg, vi ska aldrig låta oss dödast för då går skaparvärket åt dom onda.

Att Jesus inte ville att nån skulde kämpa för hans liv, beror på att han SKULDE bliva ofrad för människoheten.

Du snur inte den andra sidan till om det är ett svärd som kommer första och andra gången.

Gud får dömma meg om han ogillar vad jag gör, men det gör han inte.
Jag kommer dessutom inte att låta oskuldiga våldtas, dödast och förintast medans jag lever på jorden, och han har visat meg att många vill vara ute äfter att döda meg och andra, men jag ska döda dom alla. Jag har fått bevis för min tro, och jag vet vad jag ska göra även till jorden bliver ny, och äfteråt.

Dessutom vet jag att det inte är slut med bara vår generation. Jorden skall också ges till någon ÄFTER att denna är ränsad. Och det skall inte bli en med brun hud, det har jag fått lovnad om. Det är faktiskt meg själv.

Man återuppstår i dom kläder man begrävs i/dör i, så ta fram din favoritklädning, du kommer att använda den under evigheten, och du kommer ångra dej om du dör i nån S/M outfit äller töflar.
Senast redigerad av Orm_Haka 2008-05-25 kl. 19:44.
Citera
2008-05-25, 19:33
Medlem
excelsiss avatar
Citat:
"Vi" är dom riktiga judar, dom som TROR på Jesus.
Ni också?!

"Lär av mig som har ett milt och ödmjukt hjärta."
Citera
2008-05-25, 19:44
Medlem
Jesus dog, men dina synder består.
Tysta din mun så du inte leder andra till fördärv.
Citera
2008-05-25, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av excelsis
Ni också?!

Alla som tror på Jesus är dom riktiga judar.
Citera
2008-05-25, 19:45
Medlem
SleepaZs avatar
Citat:
Käften på deg.
.
Så där talar inte en sann kristi lärljunge.
Citera
2008-05-25, 19:48
Medlem
excelsiss avatar
Citat:
Alla som tror på Jesus är dom riktiga judar.
Vågar jag fråga vad du menar med tro då, ifall du skiljer ut dig ifrån katolikerna?
Citera
2008-05-25, 19:53
Bannlyst
Citat:
Jesus dog, men dina synder består.
Tysta din mun så du inte leder andra till fördärv.

Jag tar inte order från en tönt på nätet, som vägrar säga vad för religion han tillhör.

Ingen har sett vad jag har sett.
Det står inte i bibeln, "du skall låta andra döda deg". Det står "du skall inte slå ihjäl", vilket betyder I SINNA/UTAV HAT.

När jag trycker på avträckaren så är det utan hat och jag vet att den person kom att döda många oskuldiga, och på det sätt dömma seg själv till evig hälvete.

Nu borde du använda din förstånd om du har nån, och lesa om det jag har sagt, DITT SPOTTANDE SVIN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in