2008-05-21, 20:08
Medlem
sv1nt0s avatar
Tjena!

var nyligen på en kryssning till tallinn, vilket vi vet är för 21 år och uppåt. då fungerade det för att vi hade vuxna med oss, det var företagsfest eller ja... "konferensresa" festade loss på båten från att vi kom in i hytten och träffade en schysst tjej o.s.v, väl i tallinn var vi på strippklubb,bordell, en skön resturang och sen köpte vi sprit. Då till saken... jag vill åka igen men den här gången vill jag har polare som är under 21år och ingen vuxen med, finns det någon liknande tripp man kan ta, vart som helst, men med båt ?
Citera
2008-05-22, 14:45
Medlem
Kryssningar till Åbo (med Viking Line) har 18-årsgräns söndag-torsdag. Annars kan du åka till Tallin och ta med dig någon över 30 som kan agera målsman för den underårige.
Citera
2008-05-22, 15:38
Medlem
sv1nt0s avatar
hört att åbo båten ska suga, speciellt på vardagar, och angående tallinn vill jag inte ha med någon vuxen, eller rättare sagt så vet jag ingen vuxen som ställer upp typ :P men finns det typ inget annat land än de vanliga finland,estland och lettland ?
Citera
2008-05-22, 21:27
Medlem
billybombs avatar
avgång söndag till onsdag med tallink e 18 år
Citera
2008-05-23, 00:44
Medlem
Tarmvreds avatar
Den där sitsen satt jag och några polare i för några år sedan också, då vi hade kompisar som inte hade åldern inne. Den tråkiga sanningen är väl att det är mer eller mindre kört. Vart ska du annars "festkryssa" liksom, Danmark? Ni får helt enkelt skaffa en åldring som ställer upp, eller vänta tills alla har åldern inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in