Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-24, 01:57
  #25
Medlem
STHLM_RudeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ajje är väl runt 65 år idag? Hans nya flamma är en 25-årig thailändska. Jag vet inte om sällskapet är välkomna till kungamidddagarna nu för tiden. Ajje är i vart fall god vän med Tosse Magnusson (generalkonsuln...).

Aje är väl gift med Bathina EL Soudi, och hon är väl inte thailändsk vad jag vet?
Citera
2008-05-24, 02:42
  #26
Medlem
pnys avatar
Belägg? Det här har jag hört från diverse högt uppsatta inom finansvärlden, sen om ni tror på det är en annan sak. Men efter ha hört det från dessa personer känner jag mig rätt säker.
Citera
2008-05-24, 06:23
  #27
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pny
Belägg? Det här har jag hört från diverse högt uppsatta inom finansvärlden, sen om ni tror på det är en annan sak. Men efter ha hört det från dessa personer känner jag mig rätt säker.

Jag känner Svenne rätt bra och har så gjort sen jag var liten pilt, aldrig har jag dock hört om något liknande vad gäller MQ, det finns noll och inga pedofila tendenser där.
Båda två har döttrar, Maria H & Anna Q, rätt sköna bönor ålderskillnaden till trots.
Citera
2008-05-24, 12:55
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLM_RudeBoy
Aje är väl gift med Bathina EL Soudi, och hon är väl inte thailändsk vad jag vet?


Stämmer. Det är Noppe Lewenhaupt som är gift med en thailändska.
Citera
2008-05-24, 16:09
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressad
Stämmer. Det är Noppe Lewenhaupt som är gift med en thailändska.


Hon är koreanska inte thailändska.
Citera
2008-05-24, 18:05
  #30
Medlem
Nk

Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Hon är koreanska inte thailändska.

Stämmer bra. Jobbade/jobbar(?) på Polo Ralph Lauren shoppen på plan 2 NK Stockholm. Ser riktigt bra ut måste jag säga.
Citera
2008-05-24, 22:51
  #31
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fänrik Stål
Stämmer bra. Jobbade/jobbar(?) på Polo Ralph Lauren shoppen på plan 2 NK Stockholm. Ser riktigt bra ut måste jag säga.
började tänka på Eddie Murphy i Raw...
Citat:
What you gonna do, get a job at
a boutique on the weekends and shit?
And say, "Here, Johnny.
I made $70, put that with the rest.
Now we have a hundred billion and seventy dollars."
Citera
2008-05-25, 22:38
  #32
Medlem
Pow pows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Våningen på Ulrikagatan är ingen vanlig knarkarkvart: 300-400 kvadratmeter, 4 meter i takhöjd, glasmålningar i taket och smidesgrindar mellan salongerna.

Våningen på Ulrikagatan är Ajes. Coco bor i en tvårummare längre ner i huset.

Vad jag förstått så är Aje rätt snål och ger inte barnen mycket.
Citera
2008-05-25, 23:30
  #33
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Inte jag men min släkt har haft kontakt med Philipson tidigare, på den gammla goda tiden om man säger så. I alla fall så köpte personen en Mercedes av Märta när hon skulle byta ut en av sina bilar. På den tiden var den en av de vassaste man kunda ha på marknaden, en 450 SEL 6.9L. Jag kommer ihåg den så väl, röd med plyschklädsel ... Riktig pimpbil.
Citera
2008-05-26, 02:49
  #34
Medlem
STHLM_RudeBoys avatar
Någon som vet någonting av ajes privata bilsamling? ska tydligen var ca: 50 bilar av lyxigare/sportigare modeller
Citera
2008-05-26, 10:30
  #35
Medlem
Nä nu jävlar!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STHLM_RudeBoy
Aje är väl gift med Bathina EL Soudi, och hon är väl inte thailändsk vad jag vet?

Bathinas släkt verkar vara en ganska brokig samling. Jag känner ytligt till några av hennes yngre kusiner* i Uppsala, för några år sedan var de på intet sätt guds bästa barn.

* vet inte om de är kusiner på svenskt eller arabiskt vis
Citera
2008-05-26, 19:22
  #36
Medlem
Kalle Rosander förlorade nyligen i rätten mot Hannah och fick inte en spänn.
En annan story om honom är när han kom hem från en "dj" resa och hade gjort en mapp på datorn med bilder. När Hannah klickade på den fick hon se sin man på romantiska bilder med sin älskarinna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback