Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-11-29, 10:43
  #1
Medlem
Harry_s avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...568056,00.html


jag kan slå vad om min vänstra kula
om han var en vanlig "svensson"
skulle hennes föräldrar skickat henne till månen eller nåt
är inte hon muslsa??
Citera
2004-11-29, 11:16
  #2
Medlem
-jOE!s avatar
Ja, men nu är han rik. Då får man göra så.
Citera
2004-11-29, 12:15
  #3
Awaiting Email Confirmation
Ola Hanssons avatar
Det är rätt naturligt att män kvalitetsbedöms efter sin förmåga att leverera försörjning och beskydd. Han slår högt på skalan och då kan han plocka unga kvinnor efter behag. Jag tycker inte att det är märkligt eller omoraliskt.
Citera
2004-11-29, 14:45
  #4
Medlem
magpies avatar
Ungen är ju lyckligt lottad - både far och farfar i samma person!
Citera
2004-11-29, 14:49
  #5
Medlem
Kanske dax för BB-Linda att hugga Aje......
Citera
2004-11-29, 19:05
  #6
Medlem
Underbart, undrar om man får pensla en 25-åring när man är 61 år?
Citera
2004-11-29, 19:13
  #7
Medlem
hmm...Om detta kan jag egentligen bara säga att jag hatar både kungafamiljen och deras äckliga jävla överklassarsel till vänner, och jag hoppas att det går åt helvete för dom alla.
Citera
2008-05-21, 17:48
  #8
Medlem
Diezels avatar
Skvaller om societetsfamiljen Philipson (Aje, Märta m fl.)?

Vad finns det för skvaller om dessa "kungavänner"?
Vill ha allt skvaller om alla dessa, Anders "Aje" barnen Andreas "Coci", Anja, Nina, Johan, exfrun Grete Numera Qviberg samt alla andra barnen. Finns det oäktingar?
Vad har dom för lik begravda?
Citera
2008-05-21, 18:10
  #9
Medlem
Databasnörds avatar
Johan avhandlas i denna tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=534816
Citera
2008-05-21, 18:19
  #10
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Tänker du på sama familjen Philipsons som så hade en av dom (tror det var Ajje) en magnum 28 byggd av boghammar (ligger/låg på lidingö och har genom en massa turer/tur rätt att bygga magnum 28) med dubbla daytona v8or som hette seniorita mercedes, typ tvåa i min lista över märkliga kändisfarkoster efter björn borgs missfoster "thundercan"
Citera
2008-05-21, 19:54
  #11
Medlem
FMMs avatar
Ryktet säger att någon i familjen har en båt, en riktig värsting, med turbinmotorer?
Citera
2008-05-21, 20:31
  #12
Medlem
Pow pows avatar
Coci bor på Ulrikagatan. Han jobbar på någon sorts resebyrå som säljer sportresor sen ordnar han jaktresor till sin pappas gård tror jag. Han har en beagle. Åtminstone tidigare tog han en hel del kola. Han hänger med ett gäng rätt grabbiga killar som nog skulle kunna betraktas som gräddan av stureplansbratsen. Han har haft en hel del sena efterfester. Gillar snygga brudar, jakt och sport. Rätt snäll kille egentligen men kanske inte den vassaste kniven i lådan.

Nina har barn med Jonas Åkerlund. Barnet föddes för tidigt och både Nina och barnet var nära att dö. Jonas Å var i LA och kom typ inte ens hem. Behöver kanske knappt tillägga att de inte är ihop längre. Numera är hon ihop med Kalle Rosander som förut var ihop med Hanna Wid*ll. Kalle Rosander är en riktigt hal kolatorsk med psykopatiska drag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback