2015-06-01, 11:04
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjordkvinna12
Har du källa på det där med äktenskapsförord? Det är ju högst troligt att det var så. Dock kan man inte undanta sådant som man tjänar eller köps in under den tid äktenskapet fortlöper. Vilket innebär under 15år minst gånger ca 15 mille/år, det blir 225 mille delat på 2. Så helt lottlös går hon ju inte. Sen räknas det ju av för lite klänningar och annat krims krams som shoppats under åren. Det lär ändå bli kvar en ordinär drömvinst. Bara att gratulera, hur många andra 36-åringar har gjort detsamma, utan att lyfta ett handtag?

Finns det nagra uppgifter om Aje:s formogenhet t ex fran nar formogenhetsskatten fortfarande var i bruk? Vad baserar du inkomsten 15 m per ar pa?
Citera
2015-06-02, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjordkvinna12
Har du källa på det där med äktenskapsförord? Det är ju högst troligt att det var så. Dock kan man inte undanta sådant som man tjänar eller köps in under den tid äktenskapet fortlöper. Vilket innebär under 15år minst gånger ca 15 mille/år, det blir 225 mille delat på 2. Så helt lottlös går hon ju inte. Sen räknas det ju av för lite klänningar och annat krims krams som shoppats under åren. Det lär ändå bli kvar en ordinär drömvinst. Bara att gratulera, hur många andra 36-åringar har gjort detsamma, utan att lyfta ett handtag?

Som en arabisk kvinna från ett barnrikehem, som levt på socialbidrag så är allt att hon lyckas ackumulera, inte dåligt pinkat!

Till skillnad från de som gifter sig med asiater slipper Aje försörja hela släkten. Kvinnor från Thailand och Filippinerna är generösa mot de där hemma, till skillnad från araber som håller hårt i pengarna.

Skulle det bli skilsmässa så har hon kommit så långt i livet, att hon kan gifta om sig när mannen tröttnar, och vilken arabisk kvinna från hennes bakgrund kan det?
Citera
2015-06-02, 02:58
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Som en arabisk kvinna från ett barnrikehem, som levt på socialbidrag så är allt att hon lyckas ackumulera, inte dåligt pinkat!

Till skillnad från de som gifter sig med asiater slipper Aje försörja hela släkten. Kvinnor från Thailand och Filippinerna är generösa mot de där hemma, till skillnad från araber som håller hårt i pengarna.

Skulle det bli skilsmässa så har hon kommit så långt i livet, att hon kan gifta om sig när mannen tröttnar, och vilken arabisk kvinna från hennes bakgrund kan det?

Faktiskt rätt många lusfattiga arabiska kvinnor som varit gifta med lusfattiga arabiska män gifter om sig en och ett par gånger. Barnrikehem? Jag såg ett inslag som presentation och där var hon ju med sina föräldrar.
(Tips för ett lyckat von oben tonfall är att förvissa sig om vad orden man använder har för betydelse).

Aje är väl tät men rätt ful, fixade inte hans morsa också så att han slapp engagera sig i firman aktivt...han kanske inte är övermåttan smart heller? Polaren "Noppe" är väl gift med en kvinna från asien. Har dock inte en susning i huruvida han försörjer hennes familj. Visserligen var det år sedan jag läste om det men var hon inte rätt engagerad i hans företag såväl som hans diet?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2015-06-02 kl. 03:11.
Citera
2015-06-04, 15:35
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Bathina ville tidigt ut i världen och tänkte åka till USA och bli toppadvokat.

Men i stället blev det Stockholm där hon läste lite ekonomi, jobbade som säljare, makeupartist och castare på tv. Hon har också varit väderflicka på TV3.

Om fru Bathina nu tänkte bli toppadvokat i USA. Varför dessa ströjobb i Sverige och inte juridikstudier i Stockholm
Citera
2015-06-04, 18:21
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Om fru Bathina nu tänkte bli toppadvokat i USA. Varför dessa ströjobb i Sverige och inte juridikstudier i Stockholm

Ingen ska ens försöka inbilla mig att hon inte tog gubben för pengarna. Såg bara lite i början av ett program och hon påstod att hon blev så tagen av någon slags karisma. OM vi säger så att karisman haft en betydligt tunnare plånbok så hade det knappast blivit något av.

Men hon är bra på det hon gör och har tryggat sin och barnens framtid.
Citera
2015-06-04, 21:12
Medlem
Ni är mycket för att kasta skit på Bathina - hon var fräsch före
alla slussingar - o ser bra ut även idag OCH ÄR TREVLIG sen kan
man gissa sig till att rike Aje är juste o def ingen tjejplågare
(även om han mot förmodan råkat vara detta tidigare) eftersom
när FAAN blir gammal blir han religiös.

Aje har väl blivit inspirerad av Noppe Lewenhaupt (han var väl
först med lolita) o avinspirerad av kungen vars dam är äldre
Citera
2015-06-05, 07:29
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Ingen ska ens försöka inbilla mig att hon inte tog gubben för pengarna. Såg bara lite i början av ett program och hon påstod att hon blev så tagen av någon slags karisma. OM vi säger så att karisman haft en betydligt tunnare plånbok så hade det knappast blivit något av.

Men hon är bra på det hon gör och har tryggat sin och barnens framtid.

Du är alltför cynisk. Herr Philipson kanske är en demon in the sack som amerikanarna säger Nog har du rätt. Jag äter upp min keps om det vore för kärlek.

Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Ni är mycket för att kasta skit på Bathina - hon var fräsch före
alla slussingar - o ser bra ut även idag OCH ÄR TREVLIG sen kan
man gissa sig till att rike Aje är juste o def ingen tjejplågare
(även om han mot förmodan råkat vara detta tidigare) eftersom
när FAAN blir gammal blir han religiös.

Läst lite intervjuer med henne nu. Kände inte till henne innan "skandalen" i SVT Den som fick PK vänstern att gå i taket. Hon verkar ha skinn på näsan. Gillar att hon inte glömmer vart hon kommer ifrån. Posörer är det mest genomskinliga. Hon har nog livat upp bland Ajes vänskapskrets.

Någon som vet hur hans familj reagerade när hon kom in i bilden. Yngre än några av hans barn
Citera
2015-06-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Barnrikehem?

Hon har många syskon. Ett av dem var MGM i mordet på Salim Alhajeh men friades. Tråd finns i ABoK.
Citera
2015-06-05, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hon har många syskon. Ett av dem var MGM i mordet på Salim Alhajeh men friades. Tråd finns i ABoK.

Eller hur, det finns alltid "skelett i garderoben"! synd att hon är aktuell i "Bathinas skilda världar" på SVT play, 5 avsnitt nu, annars hade det varit lättare att glömma henne i mängden??!!
Jag sticker inte under stolen med att hon ser jättetrevlig ut, umgås på ett lättsamt sätt, men jag skulle aldrig lita på henne en endaste sekund, hon kommer från Syrien? Palestina? Whatever, de människorna har ett helt annat tänkesätt än oss förutom religionen, hon hyllade ju ALLAH i nåt av avsnitten, usch och FY!!!
Citera
2015-06-05, 12:51
Medlem
Vad är Bathina skandalen? kan man se den if so where?

Hur hans familj reagerade? Det är väl juste som faan med lolita o
en lolita som är yngre en barnen - sånt vet t ex Thomas inte ett skit
om, för han lär ju inte ha doppat mycket o i många.

Ni borde istället fråga vad hennes familj tycker - de är väl muzlimer
o då är det i princip dödstraff att upplåta sitt underliv till otrogna.

Kan någon förresten svara på vad som är mest accept för kvinnosex i
den muzlimska världen.

Muzlimkvinna har sex med hund - här kan man ju inte ställa kravet
hon måste gifta sig först.

Muzlimkvinna har sex med icke muzlim

Låt oss säga att man träffar muzlimkvinna o skall gifta sig-
skall denna kvinna klara hindersprövningen?
Citera
2015-06-05, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller hur, det finns alltid "skelett i garderoben"! synd att hon är aktuell i "Bathinas skilda världar" på SVT play, 5 avsnitt nu, annars hade det varit lättare att glömma henne i mängden??!!
Jag sticker inte under stolen med att hon ser jättetrevlig ut, umgås på ett lättsamt sätt, men jag skulle aldrig lita på henne en endaste sekund, hon kommer från Syrien? Palestina? Whatever, de människorna har ett helt annat tänkesätt än oss förutom religionen, hon hyllade ju ALLAH i nåt av avsnitten, usch och FY!!!

Det är det som är det absurda, det aningslösa när en uppkomling vill visa vad hon åstadkommit!

De flesta ur hennes krets är okända när de går ner på stan från öfre Östermalm, just för att de vill hålla en låg profil. De klär sig som folk flest, och det är ytterst få personer som ser vem de är.

Det kan sluta som i den underbara kidnappningskomedin Ruthless People, med skillnaden att Bathina inte har egna stålar!

Det handlar om kvinna , spelad av Bette Midler som blir kidnappad och mannen vill inte ens betala en dollar för att få tillbaka henne. Sevärd och rolig film.

Men det finns ett allvar, och vad tänker denna idiot på när varje kriminell vet vem hon är? Har ingen berättat för henne om hur en Phillipson var utsatt på 80-talet för ett kindappningsförsök?
Citera
2015-06-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

Varken hon eller hennes familj är extremt religiösa. Allah är gud på deras språk, dvs samma gud som judar och kristna hyllar. Familjen är statslösa palestinier från början, nu är de väl svenska medborgare. Men om jag var lite mer konspiratoriskt lagd än vad jag är så skulle dra slutsatser av hennes brors friande dom - trots att så mycket talade mot honom - och av det faktum att han gömde sig Serbien efter mordet. Synd att jugoslaven som skulle avslöja kungens, Ajes, Noppes med fleras kriminella kontakter råkade dö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in