2008-05-21, 15:00
Medlem
Hej alla. Nu var det så att ja o några polare tänka käka några stillisar och flumma på, vi kastar i oss 50 mg var och drar 2 shotar men ingentinge hände på hela kväller för någon av oss.
Hur kan det komma sig dom har slagit bra andra gånger vi käkat av samma kran.
Antar att det inte var några stilnoct vi käka men om någon har en annan förklaring vill jag gärna höra den
Citera
2008-05-21, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smeeee
Hej alla. Nu var det så att ja o några polare tänka käka några stillisar och flumma på, vi kastar i oss 50 mg var och drar 2 shotar men ingentinge hände på hela kväller för någon av oss.
Antar att det inte var några stilnoct vi käka men om någon har en annan förklaring vill jag gärna höra den
kom de i karta eller lösvikt? vet att pakistanska fake e på lös just nu
Citera
2008-05-21, 18:31
Bannlyst
Har varit med om liknande, fast utskrivna Stillisar!
Flera gånger har man blivit totalt körd med minnesluckor och en god sömn på golvet.
Sen när jag fick zoldipem utskrivet (samma aktiva ämne) blev det knappt nån effekt alls. Konstigt tycker jag, tror jag åt en hel karta oxå^^

Toleransnivån har höjts, eller vad spökar? :S
Citera
2008-05-21, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smeeee
Ni har tagit dom för ofta låter det som.
Citera
2008-05-23, 01:49
Bannlyst
har käkat ca35 stilnoct st nu med stark öl till ,nåt stämmer inte ....bord vara jävligt fucked up vi det här laget...
Citera
2008-05-23, 02:07
Medlem
tjackkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoLove_
har käkat ca35 stilnoct st nu med stark öl till ,nåt stämmer inte ....bord vara jävligt fucked up vi det här laget...

sockerpiller?
Citera
2008-05-23, 02:09
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoLove_

Så sa jag sist när jag började med 90mg och insåg att alkohol behövdes... vaknade dagen efter och har rensad både spriflaskan, blazet och resten av mina zopiklon kartor samt 2kartor stilnoct

Låter mest som du fått korstolerans på flödder (om det går egentligen överhuvudtaget), för det har hänt på mig förrut...
Citera
2008-05-23, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaian
Ni har tagit dom för ofta låter det som.

Har inte tagit för ofta har inte käka på typ 2 månader innan denna gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in