tja tja, jag och ett par dudes håller på med ett rolit anti-drog projekt, vi står alla iofs lite mer på sidan av att legalisera cannabis, men kolla in den ändå :P kommentera gärna!
har använt polisen.se lite grann som källa men det är inte direkt kopierat, nej :P och vadå centrera? den är centrerad :/ har testat den i Safari, Firefox på både Mac och PC och Internet Explorer 6 och 7 :/
har använt polisen.se lite grann som källa men det är inte direkt kopierat, nej :P och vadå centrera? den är centrerad :/ har testat den i Safari, Firefox på både Mac och PC och Internet Explorer 6 och 7 :/
Körde den i mozilla och Ie och den var inte centrerad i nån av dem för mig.
Är det en kurs i htlm eller vilket skolämne är det? Ni får nog skriva om texten lite om inte lärarna är dumma Kollade på polisen.se och det mesta verkar vara kopierat
det är svenska, samhällskunskap, webbdesign och grafik kommunikation...
iofs har jag endast skrivit en av "artiklarna" sen vetefan va dom andra pojkarna hållt på med =)
Förutom att vara postat i fel forum (väl?), undrar jag om det är absolut nödvändigt att omröstningen (pollen) ligger på varje sida och laddas om vid varje nytt sidbesök. Det vore inte så farligt om det inte vore för att den är flashbaserad och har en (irriterande animerad!) laddningsbild som visas på varje ny sida.
äh, den ska alltid vara tillgänglig :P
och den ligger i rätt forum då detta forum är till för övriga diskussioner om droger, vår sida = diskussion om droger!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!