• 1
  • 2
2008-05-21, 00:17
Medlem
Fargoths avatar
Sedan några veckor sedan har min avföring börjar lukta något för jävligt. Visst, det luktade inte rosor förr, men nu är stanken nästan outhärdlig när jag ska klämma en neger Förslag till varför det kan vara så? Har inte ändrat mina matvanor.
Citera
2008-05-21, 00:45
Medlem
ke'els avatar
Något måste ha ändrats i ditt liv, mycket stress på sistonde?
Citera
2008-05-21, 00:47
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ke'el
Något måste ha ändrats i ditt liv, mycket stress på sistonde?

En del faktiskt, ja. Mycket ångest över skoluppgifter jag inte lämnat in (student snart).
Citera
2008-05-21, 01:06
Medlem
ke'els avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
En del faktiskt, ja. Mycket ångest över skoluppgifter jag inte lämnat in (student snart).
Sannolikt att det är problemet, stress är inte nådigt mot tarmarna. Har en kompis som fick magsår i gymnasiet, själv hade jag olika småproblem.

Finns väl inte så mycket råd att ge. Antingen minskar du stressen, eller så äter du mindre ägg och kött tills du går ut.
Citera
2008-05-21, 01:20
Medlem
foshoos avatar
Har alkoholkonsumtionen ändrats, eller inberäknas den i de oförändrade matvanorna?
Citera
2008-05-21, 01:26
Bannlyst
Testa att ändra matvanor en tag och se om det blir ändringar. Morötter och päron kanske
Citera
2008-05-21, 09:24
Medlem
Continental Ops avatar
jag kan berätta att stora mängder rökt lax gör en hel del otrevliga saker med avföringen, do not fart säger jag bara
Citera
2009-10-15, 22:15
Medlem
DiviCs avatar
Jag bumpar och lånar den här tråden då jag har stött på samma problem. Under en längre tid. Och dom underbara odörerna skapar många problem, främst för att andra personer klagar. Och för att det hänger kvar i luften upp till 2 timmar. Jag är INTE stressad i min vardag eller något liknande. Äter samma diet som resten av familjen. Men det som kommer ur mig är från en helt annan dimension jämfört med deras..

Någon som har NÅGON koll på detta?
Citera
2009-10-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ke'el
Sannolikt att det är problemet, stress är inte nådigt mot tarmarna. Har en kompis som fick magsår i gymnasiet, själv hade jag olika småproblem.

Finns väl inte så mycket råd att ge. Antingen minskar du stressen, eller så äter du mindre ägg och kött tills du går ut.

Du vet väl om att magsår orsakas av virus.

Men visst kan stress utlösa det, såsom många andra sjukdomar.
Citera
2009-10-16, 00:16
Medlem
BroRunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Jag bumpar och lånar den här tråden då jag har stött på samma problem. Under en längre tid. Och dom underbara odörerna skapar många problem, främst för att andra personer klagar. Och för att det hänger kvar i luften upp till 2 timmar. Jag är INTE stressad i min vardag eller något liknande. Äter samma diet som resten av familjen. Men det som kommer ur mig är från en helt annan dimension jämfört med deras..

Någon som har NÅGON koll på detta?

Min skit luktar så avskyvärt att jag som regel måste duscha och byta kläder efteråt. Anledningen är sannolikt att jag knaprar diverse tabletter samt dricker för mycket kaffe. Har märkt att odören minskar kraftigt om jag skär ner på min konsumtion.

Det är inte så att du käkar några medikamenter och hinkar kaffe???
Citera
2009-10-16, 00:21
Medlem
MrJacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroRunkarn
Min skit luktar så avskyvärt att jag som regel måste duscha och byta kläder efteråt. Anledningen är sannolikt att jag knaprar diverse tabletter samt dricker för mycket kaffe. Har märkt att odören minskar kraftigt om jag skär ner på min konsumtion.

Det är inte så att du käkar några medikamenter och hinkar kaffe???

Herre Jesus! Det måste vara redigt drag i dina brunbåtar.
OnT: Stress + Kaffe = Serious shit. Stress + Kaffe + Alkohol = Serious Bergsprängarshit.
Känner du igen dig?
Citera
2009-10-16, 00:22
Bannlyst
Hade samma problem förra hösten, eller för-förra kanske, det gick över. Men som sagt, det beror helt på matvanor

Jag gjorde det till vana att skita endast en till två gånger om dagen. Funkade riktigt bra. Duschade och böt kallingar å brallor samtidigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in